Clone Buster، عکس های تکراری را از روی دستگاه اندرویدی شما حذف میکند

بسیاری از کاربران گوشی هوشمند تمایل دارند بیش از یک برنامه پیام رسانی و چت نصب شده داشته باشند. داشتن برنامه های ویرایش عکس، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های به اشتراک گذاری تصویر یک محیط مساعد برای کپی تصاویر تکراری در دستگاه هوشمند شما ایجاد میکند و همانطوری که با شور و شوق عکس و […]

بسیاری از کاربران گوشی هوشمند تمایل دارند بیش از یک برنامه پیام رسانی و چت نصب شده داشته باشند. داشتن برنامه های ویرایش عکس، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های به اشتراک گذاری تصویر یک محیط مساعد برای کپی تصاویر تکراری در دستگاه هوشمند شما ایجاد میکند و همانطوری که با شور و شوق عکس و هنرهای خود را ایجاد و با دوستان خود از طریق کانال های مختلف به اشتراک می گذارید، گالری نامرتب شما به طور فزاینده پیچیده شده و فضای ذخیره سازی شما مدام پر میشود.

و اینجا وقتی است که Clone Buster به کمک شما می آید. این برنامه ی ساده  به طور خودکار تمام فایل های شما را برای تصاویر تکراری کنترل می کند و درصورت پیدا کردن تصاویر تکراری، یک دکمه “حذف” بزرگ برای شما نشان می دهد  و همه ی موارد تکراری در یک کلیک حذف می شوند.

Clone Buster با یک رابط کاربری ساده مشتری جلب می کند و فقط به شما نشان می دهد کدام عکس ها تکراری هستند و چند عدد از آن ها وجود دارد. این برنامه رایگان است و تنها مجوز آن دسترسی به اینترنت نیاز دارد، بنابراین امکان دارد گاها تبلیغاتی نیز برای شما نشان دهد.

لینک دانلود: Download

Clone-Buster-for-Android (1)

Clone-Buster-for-Android (2)

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال