کوکاکولا طعم جدید خود را از فضا الهام گرفته است

کوکاکولا با الهام از فضا طعم جدیدی به نام استارلایت را توسعه داده که مشتریان با استفاده از این طمع حس سفر سرد به فضا را تجربه خواهند کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کوکاکولا یکی از شرکت‌های بزرگ و محبوب تولید کننده نوشابه در جهان است. این شرکت برای طمع جدید […]

کوکاکولا با الهام از فضا طعم جدیدی به نام استارلایت را توسعه داده که مشتریان با استفاده از این طمع حس سفر سرد به فضا را تجربه خواهند کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کوکاکولا یکی از شرکت‌های بزرگ و محبوب تولید کننده نوشابه در جهان است. این شرکت برای طمع جدید خود از فضا الهام گرفته و گفته است مشتریان با این طمع حس سفری سرد به فضا را خواهند داشت. این طعم جدید به دلیل ناشناخته بودن تئوری هایی را در بین کاربران با انتشار تصاویر آن بوجود آورده است.

برخی از این کاربران رزبری را که در آن یک دهه پیش فضانوردان به عنوان طعم مرکز کهکشان پیشنهاد داده بودند مطرح کردند. کوکاکولا در ارائه توضیحاتی در رابطه با این طعم گفته است که طعم استارلایت با الهام از فضا ساخته شده و افراد با چشیدن آن حس خنکی و دیدن ستاره ها در اطراف آتش را تجربه خواهند کرد. این نوشابه جدید به رنگ قرمز خواهد بود و این طمع فوق العاده با رنگ مایل به قرمز در دو نمونه عادی و بدون شکر تولید می شود.

به گفته یکی از خبرنگاران که این نوشابه را از نسخه بدون شکر تست کرده بود مزه آن شباهتی به سفرهای فضایی نداشته با این حال رنگ قرمز و طعمی شبیه به کوکاکولای شیرین دارد. کوکاکولا برای تبلیغ این نوشابه جدید یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال را نیز آغاز خواهد کرد. همچنین این شرکت نسخه های استارلینک را نیز در تعداد محدود عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال