کوین بیس از ارسال ۲۸۰ هزار دلار بیت کوین به حساب هکرها جلوگیری کرد

هکر های توییتر که هفته گذشته موفق شده بودند حساب چندین نفر را با هدف دریافت بیت کوین هک کنند از دریافت بیت کوین مشتری‌ها جاماندند. صرافی کوین بیس اعلام کرد توانسته از ارسال ۲۸۰ هزار دلار بیت‌کوین توسط ۱۳۰۰ مشتری به حساب هکرها جلوگیری کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، هفته گذشته هکرها […]

هکر های توییتر که هفته گذشته موفق شده بودند حساب چندین نفر را با هدف دریافت بیت کوین هک کنند از دریافت بیت کوین مشتری‌ها جاماندند. صرافی کوین بیس اعلام کرد توانسته از ارسال ۲۸۰ هزار دلار بیت‌کوین توسط ۱۳۰۰ مشتری به حساب هکرها جلوگیری کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، هفته گذشته هکرها با حمله به بیش از ۱۰۰ حساب توییتر و دسترسی به اکانت افراد مشهور مانند بیل گیتس، اوباما و بسیاری از سلبریتی ها درخواست بیت کوین از کلیه فالوورهای این اکانت ها داشتند. توییتر بعد از آن اعلام کرده بود که این هکرها توانسته بودند برای دسترسی به سیستم های داخلی و به دست گرفتن کنترل برخی از حساب ها کارکنان این پلتفرم را متقاعد کنند.

در گزارشی که جدیدا منتشر شده صرافی کوین بیس و برخی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال به‌نوعی موفق شدند تا از ارسال بیت کوین به حساب این هکرها جلوگیری کنند.

صرافی کوین بیس توانسته تراکنش های مربوط به هزار مشتری را کنترل کند که در صورت واریزی این مشتری‌ها حدود ۲۸۰ هزار دلار بیت کوین به حساب هکرها واریز می‌شد. این صرافی با قرار دادن آدرس بیت کوین هکر‌ها در لیست سیاه موفق شد از ارسال بیت کوین به حساب هکرها جلوگیری کند. البته قبل از اقدام این صرافی، ۱۴ کاربر حدود ۳ هزار دلار ارسال کرده بودند. این صرافی اعلام کرده است در حدود چند دقیقه بعد از خبر کلاهبرداری توانسته است تراکنش‌های مربوط به هکرها را مسدود کند. این صرافی در گزارشی اعلام کرده است که قبل از درخواست بیت کوین ها متوجه این حمله شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال