همکاری ایسوس و کوالکام برای ساخت گوشی هوشمند مخصوص بازی

شایعاتی مبنی بر ساخت گوشی هوشمند کوالکام توسط ایسوس منتشر شده که در آن از تراشه اسنپدراگون 875 استفاده خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرهایی مبنی بر دعوت کوالکام از رسانه های مطرح دنیا برای رویداد بزرگ خود منتشر شده است. در این رویداد که به صورت آنلاین برگزار میشود، […]

شایعاتی مبنی بر ساخت گوشی هوشمند کوالکام توسط ایسوس منتشر شده که در آن از تراشه اسنپدراگون 875 استفاده خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرهایی مبنی بر دعوت کوالکام از رسانه های مطرح دنیا برای رویداد بزرگ خود منتشر شده است. در این رویداد که به صورت آنلاین برگزار میشود، نسل جدید اسنپدراگون ۸۷۵ به عنوان تراشه جدید این شرکت معرفی خواهد شد. این تراشه قرار است در گوشی های هوشمند ساخت ۲۰۲۱ مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به نظر میرسد در مراسم آنلاین کوالکام اتفاقات دیگری نیز روی خواهد داد.

به نظر می‌رسد کوآلکام قرار است از تراشه جدید خود در تلفن‌های هوشمند ساخت خود نیز استفاده کند. لازم به توضیح است که اسنپدراگون 875 بر اساس لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید شده و همچنین از هسته های توانمند کرتکس X1 در پردازنده اصلی آن استفاده شده است. احتمالا گوشی هوشمند کوالکام که مخصوص کاربران گیمری است، توسط شرکت ایسوس ساخته می شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده است.

ایسوس پیش از این نیز سابقه ساخت گوشی های هوشمند مخصوص بازی را داشته و محصولات اخیر این شرکت نیز مرتبط با درخواست گوشی هوشمند کوالکام بوده است. بدین ترتیب کوالکام پس از ساخت گوشی هوشمند خود می‌تواند در رده شرکت‌هایی قرار گیرد که علاوه بر تولید تراشه، ساخت تلفن های هوشمند را نیز انجام می دهند. انتظار می رود گوشی هوشمند کوالکام از سیستم حرفه ای خنک کننده در حین بازی و ظرفیت بالای باتری برخوردار باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال