همکاری گوگل و سامسونگ برای ساخت مجموعه ابزارهای مرتبط با سلامتی

همکاری مشترک گوگل و سامسونگ با هدف ساخت پلتفرم Health Connect انجام می گیرد. یک پلتفرم و یک واسط برنامه نویسی می تواند مجموعه ابزارهایی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد تا آنها بتوانند بین این داده های مربوط به سلامتی و اپلیکیشن های دستگاه های اندرویدی هماهنگی ایجاد کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

همکاری مشترک گوگل و سامسونگ با هدف ساخت پلتفرم Health Connect انجام می گیرد. یک پلتفرم و یک واسط برنامه نویسی می تواند مجموعه ابزارهایی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد تا آنها بتوانند بین این داده های مربوط به سلامتی و اپلیکیشن های دستگاه های اندرویدی هماهنگی ایجاد کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، درصورت همکاری این دو شرکت و ساخت چنین پلتفرمی احتمالاً کاربران راحت تر می توانند داده های مربوط به سلامت و تناسب اندام را در دیگر پلتفرمها پیگیری کنند. بدین ترتیب توسعه‌دهندگان می‌توانند کلیه این داده ها را در یک هاب رمزگذاری شده در گوشی کاربر جمع آوری کنند. به گفته گوگل در صورت موفقیت این پروژه کاربران تسلط و اختیار کامل در زمینه انتخاب داده ها، به اشتراک گذاری آن ها و همچنین اپ های مورد استفاده خواهند داشت. از طرفی در صورت جمع آوری داده توسط بیش از یک اپ کاربر می تواند در در تعیین نوع اپ دخالت کند.

پلتفرم Health Connect می‌تواند پنجاه نوع داده را در قسمت های مختلف مانند فعالیت ها، اندازه گیری های بدنی، تغذیه، خواب، علائم حیاتی و غیره پشتیبانی کند. معاونت اجرایی سامسونگ نیز طی بیانیه ای در مورد این همکاری گفته است: این همکاری با هدف افزایش مزایا و درک قابلیت های پروژه Health Connect انجام خواهد گرفت. سامسونگ قصد دارد استفاده از این پلتفرم را در سال جاری آغاز کند. بدین ترتیب با کمک این پلتفرم می توان به توسعه دهندگان اجازه داد تا داده های به دست آمده از گلکسی واچ را در اپ های دیگر نیز مورد استفاده قرار دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال