تصاویر رنگی آنر ۹۰ گزینه های طراحی و مشخصات آن را پیش از رونمایی نشان می دهد

آنر قصد دارد گوشی های سری ۹۰ خود را در تاریخ ۸ مردادماه رونمایی کند.‌پیش از معرفی رسمی تصاویر رنگی از این گوشی منتشر شده که در آن طراحی و برخی مشخصات فنی آن نمایش داده میشود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش هایی از دوربین های سری ۹۰ آنرا فاش شده […]

آنر قصد دارد گوشی های سری ۹۰ خود را در تاریخ ۸ مردادماه رونمایی کند.‌پیش از معرفی رسمی تصاویر رنگی از این گوشی منتشر شده که در آن طراحی و برخی مشخصات فنی آن نمایش داده میشود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش هایی از دوربین های سری ۹۰ آنرا فاش شده که در آن مشخصاتی مانند دوربین، نمایشگر و باتری دیده میشود.

یک منبع قابل اعتماد تصاویری از گوشی های انر ۹۰ و ۹۰ پرو منتشر کرده است که در آن دستگاه های مورد نظر را در رنگ های جذاب نقره ای، آبی، سبز و مشکی نشان می دهد. تفاوت ظاهری آنها به بریدگی بالای نمایشگر مربوط است که در مدل استاندارد شبیه به حفره و در مدل پرو به بریدگی کپسولی شکل شبیه است.

یکی از ویژگی های جذاب کلی این دستگاه ها وجود حاشیه های بسیار باریک در لبه ها است. همچنین ماژول های دوربین در پنل پشتی تفاوت کوچکی دارند. ماژول ها شامل سه سنسور بهمراه یک فلش هستند. یکی از دستگاه ها دارای ماژول گرد و دیگری ماژول مستطیلی با لبه های گرد دارد.

آنر پیش از این در حساب ویبو خود اعلام کرده بود این گوشی ها به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز هستند.‌ دیجیتال چت استیشن نیز پیش از این اعلام کرده بود وضوح سنسور در این گوشی شامل حداکثر پتانسیل آنرا خواهد بود.

دو گوشی جدید آنر به نمایشگری با قابلیت محافظت از چشم مجهز هستند. باتری به کار رفته در آنها نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال