برگزاری مسابقه ای با عنوان “چالش طراحی منظومه ماهواره ای” از 11 مهرماه

مسابقه ای با عنوان “چالش طراحی منظومه ماهواره ای” از 11 مهر ماه شروع به برگزاری خواهد کرد. این مسابقه با همکاری سازمان های فضای ایران، مرکز نوآوری فضایی کیهان و پژوهشگاه فضایی ایران برگزار می شود. هدف از این رویداد فراهم کردن بستری جهت شناسایی و تبادل ایده‌های نوآورانه و خلاق در زمینه منظومه […]

مسابقه ای با عنوان “چالش طراحی منظومه ماهواره ای” از 11 مهر ماه شروع به برگزاری خواهد کرد. این مسابقه با همکاری سازمان های فضای ایران، مرکز نوآوری فضایی کیهان و پژوهشگاه فضایی ایران برگزار می شود. هدف از این رویداد فراهم کردن بستری جهت شناسایی و تبادل ایده‌های نوآورانه و خلاق در زمینه منظومه ماهواره ای می باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند از طریق سایت این مسابقه با نام منظومه 2019 اقدام نمایند. این رویداد جهت پرورش خلاقیت در جوانان و دانشجویان و همچنین ایجاد ظرفیت برای متخصصان حوزه فضایی، بسیار مناسب خواهد بود. پیشرفت در این زمینه ها جهت صنعت کشور بسیار مناسب بوده و با توجه به رشد در زمینه کسب و کارهای مبتنی بر نوآوری، پیش رفت های علمی بسیاری در این راستا صورت خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال