شکایت برخی از کاربران سری A و M گلکسی سامسونگ در مورد ری استارت شدن خودکار گوشی

برخی از کاربران گوشی های سامسونگ سری A و M از خانواده گلکسی گزارش هایی را در رابطه با مشکل ریستارت خودکار گوشی ها اعلام کردند. این سری از از گوشی های گلکسی به دلیل قیمت مناسب و ویژگی‌های سخت افزاری در کشورهای مختلف فروش بالایی را داشته است. اما به نظر می رسد چنین […]

برخی از کاربران گوشی های سامسونگ سری A و M از خانواده گلکسی گزارش هایی را در رابطه با مشکل ریستارت خودکار گوشی ها اعلام کردند. این سری از از گوشی های گلکسی به دلیل قیمت مناسب و ویژگی‌های سخت افزاری در کشورهای مختلف فروش بالایی را داشته است. اما به نظر می رسد چنین مشکلی برای کاربران دردسر ساز شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران هندی گوشی های گلکسی M30s، گلکسی M31، گلکسی M31s، گلکسی A50، گلکسی A50s و گلکسی A51 گزارشاتی را مربوط به ریستارت خودکار اعلام کردند. به نظر می‌رسد این مشکل تنها به گوشی های موجود در بازار هند برمیگردد. در این گزارش ها از هنگ کردن دستگاه و ریستارت مجدد آن صحبت شده است. برخی دیگر از کاربران از ریستارت های پشت سرهم گوشی خبر دادند که حتی امکان استفاده از دستگاه را به کاربران نمی دهد. کاربران دیگری نیز با اعلام ایجاد یک لوپ در گوشی گفته اند که حتی امکان راه‌اندازی مجدد آن نیز وجود ندارد.

با وجود اینکه گزارش های ثبت شده مربوط به دو ماه پیش تاکنون می باشد اما شرکت سامسونگ اعلامیه مربوط به علت آن منتشر نکرده است. هنوز علت اصلی این مشکل مشخص نیست به همین دلیل برخی کاربران برای رفع مشکل با مراجعه به مراکز سامسونگ مادربرد گوشی را تعویض کردند که برای آنها بیش از ۱۰۰ دلار هزینه داشته است. در این مدل از گوشی ها از اگزینوس ۹۶۱۰ یا ۹۶۱۱ استفاده شده است. اما مشخص نیست که مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری است. کاربران دیگر کشورها چنین مشکلی را گزارش نکرده اند و به نظر می‌رسد تنها مربوط به دستگاه‌های موجود در هند باشد. این کاربران منتظر هستند تا سامسونگ درباره این مشکل بیانیه ای را صادر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال