رسیدگی به شکایات مشترکین خدمات اینترنتی در 6 روز

زمان رسیدگی به شکایات مشترکین خدمات ارتباطی که پیش از این در حدود سه ماه طول می کشید، به شش روز کاهش یافته است. معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در این خصوص خبر داده است و این پیش رفت در سال 98 را به نسبت سال 91 مثبت ارزیابی کرده است. این کاهش […]

زمان رسیدگی به شکایات مشترکین خدمات ارتباطی که پیش از این در حدود سه ماه طول می کشید، به شش روز کاهش یافته است. معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در این خصوص خبر داده است و این پیش رفت در سال 98 را به نسبت سال 91 مثبت ارزیابی کرده است. این کاهش زمان رسیدگی به شکایات برای سامانه 195 مخصوص به رسیدگی شکایات مردمی در رابطه با خدمات ارتباطی می باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در خصوص شکایات ارسالی از سوی مشترکین، دسته بندی هایی را صورت داده و بیان می کند که بیشترین شکایت در حوزه اینترنت ثابت مربوط به جمع آوری سرویس با ۲۹ درصد (از میزان کل شکایت ها) می باشد. به گفته او، جمع آوری سرویس های مربوط به اینترنت و جایگزینی آن با سایر اپراتورها، کاری زمان بر است که شهروندان توقع دارند تا تنها در یک روز انجام شود. او عدم تضمین کیفیت سرویس با ۱۹ درصد ( از میزان شکایت ها) را یکی دیگر از بیشترین شکایت های ارجاع شده به سامانه ۱۹۵ اعلام کرده و افزوده است: مشترکینی که سرویس اینترنتی خاصی را با سرعت مشخصی دریافت می کنند، گاهی اوقات در رابطه با سرعت استفاده از آن دچار مشکل می شوند که باعث می شود تا با سامانه 195 تماس بگیرند.

شکایات دیگر در رابطه با اینترنت تلفن همراه و یا عدم ارسال و دریافت پیام ها می باشد. شکایات دیگر مربوط به قطع خدمات مربوط به بدهی ها می باشد که در حدود 39 درصد شکایات را به خود اختصاص می دهد. او در ادامه به مشترکین اطمینان داد که سازمان تنظیم مقررات این موارد را به صورت مورد به مورد بررسی کرده و تمام مستندات مربوط به رعایت حقوق مشترک را مشاهده می کند و در نهایت رضایت مشترکین را جلب می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال