آموزش کامپیوتر

کودکان، دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان و کلیه بزرگسالاتی که بتازگی کامپیوتر خریداری میکنند و یا به هر دلیلی نیاز به یادگیری آن پیدا میکنند، احتیاج به فراگیری ICDL مهارت های هفتگانه و آموزش کامپیوتر به زبان ساده و کاربردی پیدا میکنند تا بتوانند براحتی آن را هضم کنند. بر همین اساس تصمیم گرفتیم که با رویکردی تصویری و ویدئو محور بتوانیم به آموزش کامپیوتر برای مبتدیان و تمام افراد در کلیه رده های سنی نیاز به یادگرفتن سریع و راحت دارند بپردازیم و سطج دانش و آگاهی همونان خود را تا حد حرفه ای شدن بالا ببریم.

بنا به تحقیقات کارشناسان تک نیوز، در بسیاری از شهرستانهای ایران عزیزمان بسیاری از افراد به دلایل مشکلات مالی و دور بون از مرکز شهر، هنوز دسترسی به آموزشگاه های آموزش کامپیوتر ندارند و بسیاری از کارمندان، کودکان، دانش آموزان، دانشجویان و زنان خانه دار آشنایی چندانی به کامپیوتر ندارند و با مشکلات زیادی روبرو میشوند. جالب است بدانید که بر اساس تحقیقات، افرادی که دانش خود را در زمینه ICDL و مباحث عمومی کامپیوتر و دنیای دیجیتال بالا میبرند، به خواندن و پیگیری اخبار تکنولوژی و فناوری ایران و جهان نیز علاقه مند میشوند.

تا الان اگر به هر دلیلی از آموزش کامپیوتر جا مانده اید، نگران نیاشید. در هر نقطه از ایران که باشید با دسترسی به اینترنت کم سرعت هم میتوانید به تمامی مباحث آموزش های کامپیوتر سایت دسترسی داشته باشید. ما دوست داریم شما حرفه ای شوید؛ بنابراین میخواهیم آموزش کامپیوتر از صفر تا صد را خدمت تان عرضه کنیم. تمامی مباحث آموزش کامپیوتر مقدماتی و عمومی از پایه تا مباحث آموزش کامپیوتر تخصصی در سطح حرفه ای را میتوانید در سایت ما پیدا کنید. شیوه و لحن بیان مباحث آموزش کامپیوتر را طوری تنظیم کرده ایم که هم مناسب بزرگسالان باشد و هم والدین و یا معلمان عزیز نیز بتوانند آموزش کامپیوتر به کودکان و یا دانش آموزان خود را با بسادگی انجام دهند.

مبانی کامپیوتر اینترنت آفیس سخت افزار و تعمیرات تایپ

آموزش سیستم عامل ویندوز آموزش نرم افزارهای ویندوز آموزش سیستم عامل اندروید آموزش نرم افزارهای اندروید

آموزش سیستم عامل مک آموزش نرم افزارهای مک

آموزش برنامه نویسی آموزش هوش مصنوعی آموزش رباتیک آموزش نرم افزارهای مهندسی