کاربران کامپیوتر 20 درصد از وقت خود را صرف رفع مشکلات آن می‌کنند

تحقیقات اخیر محققان از دانشگاه کپنهاگ و دانشگاه رسکیلد نشان می‌دهد با وجود پیشرفت تکنولوژی در زمینه ساخت کامپیوترهای جدید، هنوز حدود ۲۰ درصد از آنها میتوانند برای کاربران مشکل ساز شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطالعه اخیر محققان می‌گوید در صورت بررسی سیستم‌های کامپیوتری که در اکثر مواقع مورد استفاده […]

تحقیقات اخیر محققان از دانشگاه کپنهاگ و دانشگاه رسکیلد نشان می‌دهد با وجود پیشرفت تکنولوژی در زمینه ساخت کامپیوترهای جدید، هنوز حدود ۲۰ درصد از آنها میتوانند برای کاربران مشکل ساز شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطالعه اخیر محققان می‌گوید در صورت بررسی سیستم‌های کامپیوتری که در اکثر مواقع مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد و با شناسایی مشکلات آنها می‌توان در آینده سیستم‌های بهینه‌تری با مشکلات کمتر به بازار عرضه کرد. بسیاری از کاربران طی شرایط مشابه تجربه صرف وقت زیاد برای برطرف کردن مشکل سیستم کامپیوتری را داشته‌اند.

در این مطالعه مشخص شد به طور متوسط کاربران حدود ۱۱ الی ۲۰ درصد وقت را صرف رفع مشکل کامپیوترهای خود کرده‌اند. همچنین به خاطر این مشکلات آنها نتوانسته‌اند کار خود را پیش برده و تنها زمان خود را هدر داده‌اند.

پروفسور کسیر هورنیک، از محققان این مطالعه در مورد آن گفته است: اعداد و ارقام به دست آمده چندان جالب نیست. زیرا به اعتقاد وی این آمار عدد بالا و باورنکردنی را نشان می‌دهد. ادامه این شرایط باعث ناامیدی کاربران شده و ایجاد مشکل میتواند برای آنها دشوار باشد. به عنوان مثال کاربری را تصور کنید که جلسه کاری وی آغاز شده و او در آن زمان نتوانسته است در این جلسه حضور یابد.

اگرچه سیستم‌های کامپیوتری باعث افزایش سرعت انجام کارها می‌شوند اما می تواند کاربران را درگیر کن یکی دیگر از محققان این مطالعه به نام پروفسور مورتن هرتزوم، در این مورد تاکید کرده است برخی از ناامیدی‌ها در زمان انجام وظایف طبیعی هستند. اما ایجاد مشکل در زمان انجام کارهای بسیار ساده با کامپیوتر می‌تواند زمان بسیاری از کاربران را هدر دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال