کامیپوترها می‌توانند پیش از بروز مشکل در زندگی زناشویی آن را اطلاع دهند

برای تشخیص شخصیت افراد مختلف می‌توان از راه‌های بسیار زیادی استفاده کرد. نحوه‌ی صحبت کردن،‌ زبان بدن، حتی نحوه‌ی تکان دادن چشم‌ها و بسیاری از موارد دیگر می‌تواند اطلاعات زیادی را در مورد شخصیت‌مان بیرون دهد حتی اگر خودمان هم متوجه آن‌ها نباشیم. برای افراد حرفه‌ای‌تر نظیر کارآگاه‌های جنایی یا روان‌شناسان این نشانه‌ها معنای بیشتری […]

برای تشخیص شخصیت افراد مختلف می‌توان از راه‌های بسیار زیادی استفاده کرد. نحوه‌ی صحبت کردن،‌ زبان بدن، حتی نحوه‌ی تکان دادن چشم‌ها و بسیاری از موارد دیگر می‌تواند اطلاعات زیادی را در مورد شخصیت‌مان بیرون دهد حتی اگر خودمان هم متوجه آن‌ها نباشیم. برای افراد حرفه‌ای‌تر نظیر کارآگاه‌های جنایی یا روان‌شناسان این نشانه‌ها معنای بیشتری دارد و آن‌ها با استفاده از نشانه‌های مختلف از رفتارمان می‌توانند به موضوعات زیادی پی ببرند.

به‌هرحال در برخی مواقع حتی افراد حرفه‌ای هم نمی‌توانند اطلاعات زیادی را از نحوه‌ی رفتار ما به دست آورند؛ به همین دلیل محققان دانشگاه کالیفرنیا برنامه‌ای را نوشته‌اند که می‌تواند اطلاعات زیادی را باتوجه به رفتار و نحوه‌‌ی صحبت کردن ما کسب کند و حتی احتمال موفق بودن یک ازواج یا شکست خوردن آن را نیز پیش‌بینی کنند و به زوجین اطلاع دهند.

این برنامه به طوری طراحی شده که می‌تواند فحوای کلام افراد را نظیر بلندی یا لرزش صدای فرد را تشخیص دهد. علاوه‌بر این، یکی دیگر از قابلیت‌های دیگر این برنامه امکان تشخیص استرس فرد از طریق زبان بدن و نحوه‌ی حرکت دست‌های او در هنگام صحبت کردن است که از این طریق می‌تواند از مشکلات به وجود آمده در رابطه‌های مختلف جلوگیری کند. طبیعتا این برنامه ممکن است اطلاعات درستی را منتشر نکند و از آن‌جایی که این برنامه ممکن است پیش‌بینی رابطه‌ی نامناسب زناشویی را انجام داده باشد، حتما این پیش‌بینی درست از آب در نخواهد آمد.

درهرصورت شاید با وجود چنین برنامه‌هایی در آینده زوجین بتوانند برنامه‌ ریزی بهتری را بر روی رابطه‌ی خود داشته باشند و یا شاید بتوانند تغییراتی را در رابطه‌ی خود به وجود‌ آورند. تنها با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی می‌توان فهمید که آیا چنین برنامه‌هایی می‌توانند موفق ظاهر شوند یا خیر.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال