ادعاهای اپل در مورد قابلیت شارژ سریع ایرپادز مکس با کمک آزمایش های متفرقه تایید شد

پیش از این اپل مدعی شده بود که عمر باتری هدفون ایرپادز مکس بسیار طولانی بوده و علاوه بر قابلیت هایی مانند حذف فعال نویز و صداهای محیطی می تواند تا ۲۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. اکنون یک شرکت مستقل با آزمایش های گوناگون ادعاهای مربوط به اپل را تایید کرده است. به گزارش سرویس […]

پیش از این اپل مدعی شده بود که عمر باتری هدفون ایرپادز مکس بسیار طولانی بوده و علاوه بر قابلیت هایی مانند حذف فعال نویز و صداهای محیطی می تواند تا ۲۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. اکنون یک شرکت مستقل با آزمایش های گوناگون ادعاهای مربوط به اپل را تایید کرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، یک شرکت متفرقه آزمایش‌هایی را بر روی ایرپادز مکس اپل انجام داده و گفته است ادعاهای این شرکت در زمینه عمر باتری صحت داشته است. این شرکت فعال در زمینه طراحی با کمک یک پایه شارژ ویژه و با هدف تبلیغات این پایه شارژ، ایرپادز مکس اپل را مورد آزمایش قرار داد. در ابتدا این هدفون دورگوشی به طور کامل شارژ شده و سپس یک لیست از ۱۰۰ موسیقی برتر جهان از طریق آیفون در اپل موزیک اجرا شده است. در این آزمایش این هدفون که شدت صدای آن بر روی ۷۵ درصد قرار داشته است و قابلیت های دیگر آن نیز روشن بوده، حدود ۲۲ ساعت کارکرد داشته است.

همچنین در این آزمایش مشخص شد باتری ایرپادز مکس اپل تنها برای یک درصد کاهش حدود یک ساعت زمان برده است. همچنین در بخش پایانی این آزمایش توضیح داده شده که ایرپادز مکس توانسته تنها با یک درصد شارژ به مدت یک ساعت به کار خود ادامه دهد. در این آزمایش از نشانگر باتری اپل استفاده شده و احتمال دارد درصد دقیق باتری مشخص نباشد.

از طرفی اپل در یک ادعای دیگر گفته بود این هدفون می تواند تنها با ۵ دقیقه شارژ تا ۹۰ دقیقه کار کرد داشته باشد. طبق گفته های این شرکت این ادعا نیز واقعیت داشته و در آزمایش دیگر تنها مدت ۵ دقیقه برای شارژ هدفونی که باتری آن به صفر رسیده بود زمان صرف شد. در این آزمایش نیز ایرپاد مکس توانست ۹۹ دقیقه پخش موسیقی داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال