خبری از نسل جدید پلی استیشن ویتا 2 نیست

جیم رایان مدیرعامل بخش سرگرمی سونی در گفتگو با مجله Game Informer تایید کرده که سونی هیچ برنامه ای برای عرضه نسل جدید کنسول دستی پلی استیشن ویتا ندارد. نسل اول پلی استیشن ویتا در دهه گذشته راهی بازار شد و استقبال مطلوبی هم از آن صورت گرفت. اما متاسفانه با آغاز دهه جاری فروش […]

جیم رایان مدیرعامل بخش سرگرمی سونی در گفتگو با مجله Game Informer تایید کرده که سونی هیچ برنامه ای برای عرضه نسل جدید کنسول دستی پلی استیشن ویتا ندارد.

نسل اول پلی استیشن ویتا در دهه گذشته راهی بازار شد و استقبال مطلوبی هم از آن صورت گرفت. اما متاسفانه با آغاز دهه جاری فروش این کنسول دستی چندان موردتوجه قرار نگرفت و همین امر سونی را به فکر پایان تولید دستگاه دستی انداخت.

در نهایت سال های گذشته بود که تولید پلی استیشن ویتا به پایان رسید. باتوجه به استقبال نامطلوب از پلی استیشن ویتا، سونی نیز برنامه ای برای عرضه نسل جدید آن نداشته و بنابراین نباید انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد عرضه مدل جدید این کنسول باشیم.

سونی در حال حاضر سخت توسعه پلی استیشن 5 را پیش رو قرار داده تا بزودی این کنسول نسل نهمی را به عنوان یک دستگاه گیمینگ قدرتمند معرفی کند. تاکنون شایعات بسیاری از پلی استیشن 5 منتشر شد که نمی توان به آنها اشاره داشت.

انتظار داریم در E3 2020 دو شرکت سونی و مایکروسافت کنسول های خود را معرفی کنند و همچون سال 2013، در نوامبر نیز به بازار عرضه دارند. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال