ساخت خانه هایی با اسکلت فولادی بیرونی با کمک چاپگرهای سه بعدی

به تازگی اولین خانه های اسکلت بیرونی فولادی با کمک چاپ سه بعدی طراحی و ساخته شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی از معماران معروف جهان تلاش کردند تا با استفاده از چاپ سه بعدی خانه هایی با اسکلت بیرونی فولادی و بدون پله بسازند. معماران شرکت ماسک با استفاده […]

به تازگی اولین خانه های اسکلت بیرونی فولادی با کمک چاپ سه بعدی طراحی و ساخته شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی از معماران معروف جهان تلاش کردند تا با استفاده از چاپ سه بعدی خانه هایی با اسکلت بیرونی فولادی و بدون پله بسازند. معماران شرکت ماسک با استفاده از فولاد خانه های ماژولار با کمک چاپ سه بعدی طراحی کردند که اخیراً در جزیره اورانی در ایتالیا نیز نصب شده است.

 معماران شرکت به نام های اوزنور پینار و دانیلو پتا با الهام از آثار کنستانتینو نیولا و مجسمه های او خانه هایی شبیه پروانه ساخته اند. در توضیحات این پروژه نوشته شده است: سازه ها در مکانی در دامنه کوهستان قرار دارند که برای قرارگیری ماژولهای ساختمان دارای سطوح مختلفی است. طراحی این ساختمان ها نیز به گونه ای است که با مناظر طبیعی اطراف هماهنگی دارد.

خانه ها به صورت خود پایدار ساخته شده‌اند و در آنها امکان عبور باد در این منطقه بادخیز نیز وجود دارد. همچنین امکان تامین انرژی از طریق منابع تجدید پذیر در این خانه ها امکان پذیر است. برج انرژی در مرکز هر ساختمان قادر به جمع آوری انرژی از منابع طبیعی است. رویه ساختمان نیز از صفحات خورشیدی پوشیده شده و درون آن نیز طراحی هایی برای عبور باد و چرخاندن توربین های بادی انجام گرفته است. از مهمترین جاذبه های این سازه ها استفاده نکردن از پله است. به طوری که ساکنان تنها از شیب طبیعی زمین و محیط استفاده خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال