تولید کنندگان محتوا در توییتر پول دریافت می کنند

ایلان ماسک به وعده خود در زمینه کسب درآمد در این اپلیکیشن از طریق تبلیغات را عملی کرده و اکنون پس از ماه ها این شبکه اجتماعی اولین پرداخت ها را آغاز کرده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در خال حاضر تنها کاربرانی در این شبکه اجتماعی دریافتی خواهند داشت که […]

ایلان ماسک به وعده خود در زمینه کسب درآمد در این اپلیکیشن از طریق تبلیغات را عملی کرده و اکنون پس از ماه ها این شبکه اجتماعی اولین پرداخت ها را آغاز کرده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در خال حاضر تنها کاربرانی در این شبکه اجتماعی دریافتی خواهند داشت که عضو سرویس توییتر بلو بوده و در توییت های خود از تبلیغات استفاده می کنند. این پلتفرم تاکنون مبالغی بین چند هزار دلار تا ۴۰ هزار دلار به کاربران خود پرداخت کرده است. این حساب ها دارای فالورهای میلیونی بوده آمد. همچنین توییتر قصد دارد تا آخر ماه کاربران بیشتری را در جمع دریافت کنندگان قرار دهد.

هنوز میزان پرداختی ها و روش محاسبه آن مشخص نشده است. همچنین دریافت چه میزان از درآمد کاربران توسط توییتر معلوم نیست. اما طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت توییتر، حساب های دارای توییت با ۵ میلیون بازخورد در سه ماه گذشته از جمله واجدین شرایط دریافت درآمد هستند.

از جمله این حساب ها یک یوتیوبر با نام بنی جانسون است که درآمد او نزدیک به ده هزار دلار بوده است. این پرداخت ها زمانی آغاز شده که این پلتفرم به عنوان یک میکروبلاگینگ در معرض خطر قرار گرفته است. زیرا با معرفی رقیب این پلتفرم توسط متا، حدود ۱۰۰ میلیون کاربر جذب شبکه اجتماعی رقیب شده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال