تولیدکنندگان محتوا در توییتر دستمزد خود را در قالب رمز ارز دریافت می‌کنند

همکاری توییتر با استرایپ به کاربران توییتر امکان می دهد تا بتوانند دستمزد خود را در تولید محتوا در قالب ارز USDC دریافت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توئیتر قصد دارد از هفته آینده درآمد کاربران قابلیت های Ticketed Spaces و Super Follows را از طریق والت رمز ارز USDC پرداخت […]

همکاری توییتر با استرایپ به کاربران توییتر امکان می دهد تا بتوانند دستمزد خود را در تولید محتوا در قالب ارز USDC دریافت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توئیتر قصد دارد از هفته آینده درآمد کاربران قابلیت های Ticketed Spaces و Super Follows را از طریق والت رمز ارز USDC پرداخت کند. استرایپ که در زمینه فین تک فعالیت می کند به مشتریان خود پس از استفاده از سرویس مالی اختصاصی StripsPayments امکان پرداخت از طریق قالب USDC را ارائه می کند.

کاربران توییتر می توانند با کمک قابلیت Super Follows از طریق تولید محتوا و تعامل بین دیگر کاربران از این شبکه اجتماعی درآمد کسب کنند. قابلیت دیگر Ticketed Spaces امکان دریافت درآمد از طریق برگزاری جلسات صوتی را امکان پذیر می کند. ابزارهای کسب درآمد در توییتر نیز با هدف افزایش درآمد این پلتفرم و همچنین افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا به آن اضافه شد. به گفته مدیرمسئول تولیدکنندگان محتوا در توییتر این شبکه اجتماعی طی همکاری با استرایپ قصد دارد درآمد تولیدکنندگان را به بهترین نحو ممکن پرداخت کند. این در حالی است که رمز ارز USDC از پشتوانه دلار آمریکا برخوردار بوده و توسط Circle عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال