از اول مهرماه با کالای قاچاق برخورد خواهد شد

غلامحسین کریمی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی اعلام کرد: از اول مهر ۹۵ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل توجیه نیست و با کالای قاچاق برخورد جدی خواهد شد. همچنین اتحادیه به این موارد رسیدگی نخواهد کرد. با تصمیم مشترک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و […]

غلامحسین کریمی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی اعلام کرد: از اول مهر ۹۵ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل توجیه نیست و با کالای قاچاق برخورد جدی خواهد شد. همچنین اتحادیه به این موارد رسیدگی نخواهد کرد.

با تصمیم مشترک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت مقرر شده که پس از این تاریخ در بازدیدهای میدانی با کالای قاچاق در انبار، مغازه و هر بستر فروشی برخورد خواهد شد.

هم‌اکنون در خصوص قوانین مبارزه با قاچاق کالا به اصناف اطلاع رسانی شده و در این باره کتابچه‌ای نیز در اختیار اعضای صنف قرار داده شده تا بهانه‌ای برای نادیده گرفتن کالای قاچاق به دلیل عدم آشنایی با قوانین وجود نداشته باشد.

کریمی همچنین افزود: اگر خریداری اقدام به خرید کالای قاچاق بدون گارانتی کرد دیگر قابل توجیه نیست و بعد از اول مهرماه اتحادیه به این موارد رسیدگی نخواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال