برخلاف ادعاهای قبلی، توئیتر در حال از دست دادن کاربران فعال است

برخلاف آنچه تاکنون تظاهر شده بود، اسناد فاش شده از این شبکه اجتماعی نشان می دهد تعداد کاربران فعال این پلتفرم رو به کاهش است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از انتشار این اخبار، در گزارش های دیگری اعلام شده بود ماسک احتمالا تا روز جمعه قرارداد خود با توییتر را […]

برخلاف آنچه تاکنون تظاهر شده بود، اسناد فاش شده از این شبکه اجتماعی نشان می دهد تعداد کاربران فعال این پلتفرم رو به کاهش است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از انتشار این اخبار، در گزارش های دیگری اعلام شده بود ماسک احتمالا تا روز جمعه قرارداد خود با توییتر را نهایی می کند. اکنون اسنادی از این شرکت منتشر شد که نشان می دهد این شبکه اجتماعی در حال از دست دادن اعضای خود است. طبق گزارش رویترز و بر مبنای اسناد داخلی این شرکت، تنها کمتر از ده درصد از کل اعضای این پلتفرم، افراد فعال ماهانه آن را تشکیل می دهند. یعنی این افراد تولید کننده توییت ها و درآمد توئیتر محسوب میشوند.

یکی از محققان داخلی در یکی از اسناد با مصمون توییت کنندگان کجا هستند؟ اعلام کرد تعداد افراد فعال ماهانه از زمان همه گیری تاکنون در حال کاهش هستند. منظور از افراد فعال نیز کسانی هستند که در طول هفته حدود ۶ تا ۷ روز در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند و تعداد سه تا ۴ توئیت نیز منتشر می کنند.

در این اسناد و تحقیق مورد نظر به تغییر علایق کاربران انگلیسی زبان طی دو سال گذشته اشاره شده است که به واسطه آن جذابیت توئیتر برای تبلیغ کنندگان کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر تنها موضوع ارزهای دیجیتال مورد علاقه این کاربران است و علاقه به رشته های مانند اخبار، ورزش و سرگرمی کاهش یافته است. در هر صورت هنوز غلت اصلی این کاهش مشخص نشده است.

سخنگوی توییتر در مورد اسناد داخلی فاش شده و مناجات آن می گوید: در این شرکت تحقیقات در مورد بخش گسترده ای از روندها بطور مرتب انجام میگیرد که تکامل آن بر اساس اتفاقات رخ داده در جهان است. رشد مخاطبان همچنان ادامه داشته بطوری که تعداد آنها در سه ماهه دوم امسال به ۲۳۸ میلیون نفر رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال