تیم کوک: 30 درصد از خریداران آیفون در سه ماهه سوم 2015 از اندروید مهاجرت کرده‌اند

به گفته‌ی تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، حدود 30 درصد از خریداران آیفون‌های این شرکت در سه ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری از سیستم‌عامل اندروید به iOS مهاجرت کرده‌اند. تیم کوک همچنین از آمار مالی اپل در سه ماهه‌ی گذشته نیز پرده برداشت. این شرکت توانسته با فروش 48 میلیون از آیفون‌های خود، سال […]

به گفته‌ی تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، حدود 30 درصد از خریداران آیفون‌های این شرکت در سه ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری از سیستم‌عامل اندروید به iOS مهاجرت کرده‌اند. تیم کوک همچنین از آمار مالی اپل در سه ماهه‌ی گذشته نیز پرده برداشت. این شرکت توانسته با فروش 48 میلیون از آیفون‌های خود، سال مالی کنونی را به بهترین سال مالی برای خود در سال‌های گذشته تبدیل کند.

اگر بخواهیم آمار فروش سه ماهه‌ی گذشته آیفون‌های این شرکت را با سه‌ماهه‌ی سوم سال گذشته مقایسه کنیم، اپل توانسته نسبت به پارسال حدود 9 میلیون دستگاه با افزایش فروش محصولات خود رو‌به‌رو باشد. این آمار در حالی منتشر می‌شود که آیپد‌های اپل با کاهش فروش 12 درصدی روبه‌رو شده‌اند و نتوانسته‌اند آن طور که اپل از این تبلت‌ها انتظار دارد به فروش برسند.

قطعا عوامل زیادی در مهاجرت کاربران اندرویدی به سمت سیستم‌عامل iOS وجود داشته است. یکی از این عوامل را می‌توان به بزرگ‌تر شدن نمایشگر گوشی‌های آیفون در آیفون 6 و 6 پلاس نام برد چراکه کاربران اندرویدی علاقه‌ی زیادی را به نمایشگر‌های بزرگ نشان داده‌اند. البته نباید از تلاش‌های اپل برای جذب کاربران اندرویدی نیز غافل شد. این شرکت در سال گذشته برنامه‌ای را منتشر کرد که کار انتقال اطلاعات کاربران اندرویدی به iOS را بسیار راحت‌تر می‌کرد. از طرفی دیگر اپل برنامه‌ای را در دستور اجرا قرار داد که بر طبق آن، کاربران می‌توانستند گوشی خود را به نمایندگی‌های این شرکت برده و با پرداخت مبلغ بسیار کمتری، گوشی اندرویدی خود را با آیفون‌های اپل تعویض کنند.

نظر شما در مورد آمارهای منتشر شده توسط اپل چیست؟ آیا در آینده کاربران بیشتری از سیستم‌عامل محبوب گوگل وارد سیستم‌عامل اپل می‌شوند یا این آمار روبه کاهش خواهد بود؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال