کولر مستر از جدیدترین کیس خود با طراحی کفش ورزشی رونمایی کرد

کیس جدید کولر مستر به نام  Sneaker X که اخیرا رونمایی شد شبیه به یک کفش ورزشی طراحی شده است. از دیگر طراحی محصول جدید این شرکت یک کیس با پنل های قابل تعویض است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید کولرمستر به مناسبت تولد ۳۰ سالگی این شرکت با طراحی […]

کیس جدید کولر مستر به نام  Sneaker X که اخیرا رونمایی شد شبیه به یک کفش ورزشی طراحی شده است. از دیگر طراحی محصول جدید این شرکت یک کیس با پنل های قابل تعویض است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید کولرمستر به مناسبت تولد ۳۰ سالگی این شرکت با طراحی خاص و شبیه به کفش ورزشی رونمایی شد. طبق گزارش منتشر شده توسط ورج محصول غیرمتعارف و خاص کولر مستر  Sneaker X نام دارد که شبیه به یک کفش ورزشی گران قیمت نایکی و آدیداس است. به طوری که طراحی آن بسیار عجیب بوده و کاربران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

 البته ابعاد و کیفیت آن به طور کامل مشخص نیست. اما طبق ویدیویی که توسط JMDF منتشر شد این کیس تنها از طراحی بازار کفش های ورزشی برخوردار نیست. بلکه مشخصات جالب دیگری نیز دارد. در طراحی این کیس از کفشهای ورزشی گرانقیمت نایک و آدیداس استفاده شده است. اسنیکر x با قابلیت قرارگیری جدیدترین پردازنده های مرکزی و گرافیکی و با یک خنک کننده AIO عرضه می شود. همچنین یک پاور 600 وات در درون کیس جای می گیرد. اگرچه با توجه به ویدئوی منتشر شده توسط JMDF ممکن است محصول نهایی تفاوت‌هایی با آنچه که در ویدئو دیده می شود داشته باشد. به گفته شرکت سازنده پیش فروش اسنیکر ایکس از فصل سوم ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

محصول دیگر کولرمستر کوچکتر از کیس قبلی است و Mini X نام خواهد داشت و در آن از پنل های رنگی قابل تعویض استفاده شده است. ابعاد دقیق این کیس نیز مشخص نشده و هنوز نمی دانیم چه قطعاتی را میتواند در خود جای دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال