انعقاد قرارداد همکاری بین شاتل و مخابرات برای راه اندازی اینترنت پرسرعت

پس از اعلام وزیر ارتباطات در رابطه با راه اندازی اینترنت پرسرعت VDSL در شهر قم و تهران، شرکت های شاتل و مخابرات عملیات راه اندازی این اینترنت پرسرعت در قم را طی یک قرارداد همکاری آغاز کرده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با اعلام وزارت ارتباطات روزانه حدود ده هزار […]

پس از اعلام وزیر ارتباطات در رابطه با راه اندازی اینترنت پرسرعت VDSL در شهر قم و تهران، شرکت های شاتل و مخابرات عملیات راه اندازی این اینترنت پرسرعت در قم را طی یک قرارداد همکاری آغاز کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با اعلام وزارت ارتباطات روزانه حدود ده هزار مشترک در شهر تهران به اینترنت پرسرعت VDSL مجهز می شوند. در شهر قم نیز حدود 30 هزار مشترک ارتقا پیدا کرده اند و سرعت انها 5 برابر سرعت قبل شده است. مدیر عامل شرکت مخابرات با اعلام ثبت نام غیر حضوری کلیه کاربران در این مورد گفت: 25 هزار پورت VDSL در تهران و 6 هزار پورت در تهران ارتقا پیدا کرده اند و نصب تجهیزات برای بقیه کاربران نیز در حال انجام است. کلیه کاربران برای ثبت نام به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارند و می توانند آن را با شماره گیری کد #۵*۲*۲۰۲۰* دریافت کنند.

درخواست کاربران برای تغییر سرویس در قسمت www.tci.ir/vdslreq ثبت خواهد شد. صدری به کاربران نوید داد که خرید مودم های VDSL بصورت نقد و اقساط انجام میگیرد و فرآیند ارتقا نیز رایگان خواهد بود. شرکت شاتل نیز اعلام کرد که تغییرات سرویس در قم آغاز شده و کاربران می توانند از اینترنت پرسرعت استفاده کنند. همچنین کاربرانی که سرویس جدید VDSL2 را انتخاب کنند می توانند سرعت 80 تا 100 مگابیت بر ثانیه را تجربه کنند. همکاری این دو شرکت مدت هاست که آغاز شده و اکنون بطور رسمی به ثبت رسیده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال