اپلیکیشن تشخیص کرونا؛ راهکاری برای کاهش شیوع بیماری

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و ابتلای بیش از دو هزار نفر، اکنون اپلیکیشن تشخیص این بیماری در دسترس قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، بسیاری از افراد برای تشخیص و بررسی این که مبتلا به این بیماری شده اند یا خیر، به مراکز درمانی مراجعه می کنند. […]

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و ابتلای بیش از دو هزار نفر، اکنون اپلیکیشن تشخیص این بیماری در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، بسیاری از افراد برای تشخیص و بررسی این که مبتلا به این بیماری شده اند یا خیر، به مراکز درمانی مراجعه می کنند. آمارها نشان می دهد که بسیاری از افراد سالم نیز در زمان مراجعه به مراکز بهداشتی در خطر ابتلا قرار میگیرند. این مراجعه بی مورد نه تنها برای فرد خطرناک است، باعث کاهش خدمات دهی کادر پزشکی نیز خواهد شد.

سازمان نظام پزشکی چند روی است که سایت تشخیص این بیماری را راه اندازی کرده است. همچنین امروز بطور رسمی اپلیکیشن راهنمایی و مقابله با این بیماری نیز راه اندازی شده و در دسترس همه قرار گرفته است. در این اپلیکیشن علاوه بر تست های اولیه برای تشخیص بیماری، ویدئوهای آموزشی، اخبار منتشر شده در وبسایت های معتبر قرار دارد. همچنین در این اپلیکیشن امکان حفظ رکورد تست های قبلی اعضای خانواده و آدرس مراکز درمانی وجود دارد. کاربران می توانند نسخه اندروید این اپلیکیشن را از فروشگاه بازار دانلود کنند. هنوز خبری از نسخه IOS این اپلیکیشن به میان نیامده و کاربران این سیستم عامل می توانند به وبسایت وزارت بهداشت مراجعه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال