ابتلای دوباره به ویروس کرونا در ژاپن

یک زن ژاپنی که پیش از این به کرونا مبتلا شده بود، بار دیگر به این ویروس مبتلا شد. این زن که حدودا 40 سال سن دارد، راهنمای تور گردشگری است. او پس از احساس درد در قفسه سینه و آزمایش های اولیه متوجه شد که باردیگر به این ویروس مبتلا شده است. وزارت بهداشت […]

یک زن ژاپنی که پیش از این به کرونا مبتلا شده بود، بار دیگر به این ویروس مبتلا شد. این زن که حدودا 40 سال سن دارد، راهنمای تور گردشگری است. او پس از احساس درد در قفسه سینه و آزمایش های اولیه متوجه شد که باردیگر به این ویروس مبتلا شده است. وزارت بهداشت ژاپن اولین مورد از ابتلای دوباره به این ویروس در این کشور را تائید کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از The Guardian، این زن ژاپنی پیش از این نیز به این ویروس مبتلا شده بود. پیش از این در تاریخ 29 ژانویه نیز این فرد به کرونا مبتلا شده بود. پس از 5 روز آزمایش های وی منفی و او از بیمارستان مرخص شد. پروفسور تیرنو Philip Tierno از دانشکده نیویورک در این‌باره می گوید: این ویروس در زمان ورود به بدن می تواند بصورت خفته بوده و علائم خفیف داشته باشد. این ویروس پس از رسیدن به مکان مناسب در ریه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مشخصات این ویروس شباهت زیادی به سیاه زخم دارد. فرد پس از ابتلا دو مرحله را طی خواهد کرد. ابتدا ممکن است علائم خفیف باشد و پس از مدتی دوباره نشانه های بیماری بروز خواهد کرد. دانشمندان معتقدند که بسیاری از ویژگی های این ویروس جدید کرونا ناشناخته مانده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال