کورتانا حالا می‌تواند اعلان‌های گوشی اندرویدی را بر روی ویندوز 10 پی‌سی نمایش دهد

در رویداد Build 2016 بود که مایکروسافت از ویژگی جدید ویندوز 10 و قابلیت همگام‌سازی اعلان‌های اندرویدی بر روی این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز رونمایی کرد. حتما خوشحال خواهید شد اگر به شما بگوییم که حالا این ویژگی توسط دستیار صوتی این شرکت، کورتانا آماده شده و با دانلود جدیدترین نسخه‌ی کورتانا بر روی گوشی‌هوشمند اندرویدی […]

در رویداد Build 2016 بود که مایکروسافت از ویژگی جدید ویندوز 10 و قابلیت همگام‌سازی اعلان‌های اندرویدی بر روی این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز رونمایی کرد. حتما خوشحال خواهید شد اگر به شما بگوییم که حالا این ویژگی توسط دستیار صوتی این شرکت، کورتانا آماده شده و با دانلود جدیدترین نسخه‌ی کورتانا بر روی گوشی‌هوشمند اندرویدی خود، می‌توانید اعلان‌های دریافتی در گوشی‌ را در ویندوز 10 نیز مشاهده کنید. این ویژگی هنوز در نسخه‌ی عمومی ویندوز، نسخه‌ی 1511 آماده نشده و برای شماره ساخت 14342 ویندوز 10 منتشر شده است.

بعد از اینکه جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزار دستیار صوتی مایکروسافت را بر روی گوشی‌هوشمند اندرویدی خود نصب کردید به بخش تنظیمات رفته و این قابلیت را فعال کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه آن است که می‌توانید اعلان‌های مخصوص یک برنامه را به تنهایی دریافت کرده تا اعلان‌های دیگر برنامه‌ها به نمایش در نیایند. طبیعتا برای استفاده از چنین ویژگی به اندروید لالی‌پاپ به بالا نیازمند خواهید بود و حساب کاربری وارد شده در برنامه‌ی کورتانا هم در گوشی‌هوشمندتان باید با حساب کاربری وارد شده در ویندوز 10 یکی باشد.

کورتانا حالا می‌تواند اعلان‌های گوشی اندرویدی را بر روی ویندوز 10 پی‌سی نمایش دهد

در تست‌های انجام شده بر روی نکسوس 5 گوگل، همگام‌سازی اعلان‌ها میان ویندوز 10 و این گوشی خیلی روان بوده و به خوبی صورت می‌گیرد. درواقع تنها پس از چند ثانیه این اعلان بر روی ویندوز 10 به نمایش در‌می‌آیند؛ تنها ویژگی که امیدوار هستیم در آینده به ویندوز 10 اضافه شود قابلیت استفاده از گزینه‌هایی است که اعلان‌ها در اندروید به ما نمایش می‌دهند.

ویندوز 10 موبایل نیز باید این ویژگی را به زودی دریافت کند؛ مایکروسافت امیدوار است بتواند در به‌روزرسانی‌های بعدی این برنامه، کاربران ویندوز 10 موبایل را هم به این ویژگی مجهز کند تا استفاده‌کنندگان از کورتانا بتوانند از تمامی امکانات و ویژگی‌های این برنامه به خوبی استفاده کنند. درنهایت اگر به دنبال جدیدترین نسخه‌ی برنامه‌ی کورتانا برای اندروید و استفاده از این ویژگی هستید می‌توانید این نسخه را از گوگل‌پلی دریافت کنید.

کورتانا حالا می‌تواند اعلان‌های گوشی اندرویدی را بر روی ویندوز 10 پی‌سی نمایش دهد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال