اجرای کورتانا پیش از عرضه‌ی رسمی بر روی گوشی‌هوشمند بلک‌بری Q10

ماه گذشته بود که خبری کاملا رسمی در مورد عرضه‌ی دستیار صوتی کورتانا برای سیستم‌عامل اندروید منتشر و اعلام شد که این اپلیکیشن در ماه ژولای برای اندروید عرضه می‌شود. حالا هنوز این اپلیکیشن به صورت رسمی عرضه نشده و به نظر می‌رسد که فایل نصبی APK این برنامه در فضای مجازی منتشر شده است. […]

ماه گذشته بود که خبری کاملا رسمی در مورد عرضه‌ی دستیار صوتی کورتانا برای سیستم‌عامل اندروید منتشر و اعلام شد که این اپلیکیشن در ماه ژولای برای اندروید عرضه می‌شود. حالا هنوز این اپلیکیشن به صورت رسمی عرضه نشده و به نظر می‌رسد که فایل نصبی APK این برنامه در فضای مجازی منتشر شده است.

کاربرانی که از دستیار شخصی کورتانا بر روی سیستم‌عامل ویندوزفون استفاده کرده‌اند، هیچ تفاوتی را میان نسخه‌ی اندرویدی و ویندوزفونی کورتانا ندیده‌اند. زمانی که این نرم‌افزار بر روی چندین گوشی‌هوشمند از جمله محصولان بلک‌بری و همچنین گوشی BlackBerry Q10 نصب شد، هیچ مشکلی در اجرای برنامه وجود نداشت و کورتانا به خوبی می‌توانست وظایف خود را انجام دهد. هنوز مشخص نیست که ما در حال استفاده‌‌ی نسخه‌ی نهایی کورتانا بودیم یا نه اما احتمالا این موضوع تا هفته‌های آینده مشخص می‌شود.

Cortana for Android leaked early, so we put it on a BlackBerry 2

فایل نصبی APK اپلیکیشن کورتانا توسط وب‌سایت Suomi Mobiili و به همراه یک لینک دانلود منتشر شده و هیچ اطلاعاتی در رابطه با اینکه چگونه این نرم‌افزار به دست آنها رسیده نیز منتشر نشده است. با توجه به اینکه حجم این فایل نصبی کمتر از 20 مگابایت می‌باشد، می‌توانیم نتیجه بگیریم که با نسخه‌ی نهایی از این اپلیکیشن روبه‌رو نیستیم. همچنین ایرادات کوچکی در بخش‌های مختلف دیده می‌شود که می‌تواند ما را در این مورد مطمئن‌تر از قبل نماید.

ما می‌دانیم که دستیار شخصی کورتانا قرار است در ماه جاری برای سیستم‌عامل اندروید عرضه گردد اما اطلاعی در مورد روز دقیق عرضه‌ی آن نداریم. به یاد دارید که مایکروسافت اعلام کرده بود که ابتدا نسخه‌ای آزمایشی از کورتانا را برای اندروید عرضه خواهد نمود. پس شاید این نسخه که هم‌اکنون به دست بسیاری از کاربران رسیده، نسخه‌ی آزمایشی باشد چرا که خود مایکروسافت نیز اعلام نکرده بود که نسخه‌ی آزمایشی تا چه مدتی در اختیار افراد مختلف قرار می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال