تاکسی های اینترنتی 1.5 درصد از هزینه های سفر را به شهرداری می پردازند

دستورالعمل جدید صادر شده تمامی تاکسی های اینترنتی را موظف میکند تا 1.5 درصد از هزینه های سفر خود را بصورت عوارض به شهرداری پرداخت کنند. این دستورالعمل از 17 دی ماه و در شهرهای تهران و مشهد عملی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز، کلیه تاکسی های اینترنتی مشمول پرداخت عوارض […]

دستورالعمل جدید صادر شده تمامی تاکسی های اینترنتی را موظف میکند تا 1.5 درصد از هزینه های سفر خود را بصورت عوارض به شهرداری پرداخت کنند. این دستورالعمل از 17 دی ماه و در شهرهای تهران و مشهد عملی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز، کلیه تاکسی های اینترنتی مشمول پرداخت عوارض شهرداری میشوند. بر اساس مصوبه وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت، عوار پرداختی به میزان 1.5 درصد از هزینه سفر خواهد بود. روابط عمومی اسنپ در مورد نحوه پرداخت این مبلغ به عنوان عوارض شهرداری گفته است : این مبلغ به منزله کسر از درآمد رانندگان نخواهد بود بلکه به همان میزان به مبلغ سفرها افزوده خواهد شد.

علی پیرحسین‌لو، مشاور معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران اوائل مهرماه در توئیت خود در مورد نظارت بر تاکسی های اینترنتی در تهران نوشته بود: کلیه شرکت های اینترنتی برای ادامه فعالیت موظف هستند تا با شهرداری همان شهر قرارداد بسته و 2 درصد از هزینه هر سفر را به عنوان هزینه کاهش آلودگی هوا و توسعه‌ی حمل‌و‌نقل عمومی به شهرداری پرداخت کند. به همین ترتیب از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف خواهند شد.

دستورالعمل ابلاغ شده به مبلغ 1.5 درصد تقلیل یافته و از امروز عملی خواهد شد. امید است با این دستورالعمل از کشمکش میان شهرداری و شرکت های تاکسی اینترنتی کاسته شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال