آیا Halo 5: Guardians برای پلتفرم PC منتشر می‌شود؟

هنگامی که مایکروسافت اعلام کرد که هر دو کنسول پلی استیشین 4 و ایکس باکس وان بر اساس طراحی x86 ساخته خواهند شد بسیاری از کاربران از اعلام این خبر خوشحال شدند چرا که امید بیشتری برای پورت شدن بازی‌های انحصاری این دو کنسول به پلتفرم PC ایجاد می‌شود. ساختار x86 به طوری است که کار […]

هنگامی که مایکروسافت اعلام کرد که هر دو کنسول پلی استیشین 4 و ایکس باکس وان بر اساس طراحی x86 ساخته خواهند شد بسیاری از کاربران از اعلام این خبر خوشحال شدند چرا که امید بیشتری برای پورت شدن بازی‌های انحصاری این دو کنسول به پلتفرم PC ایجاد می‌شود. ساختار x86 به طوری است که کار پورت شدن بازی‌های انحصاری به این پلتفرم راحت‌تر شده و شرکت‌ها می‌توانند این کار را سریع‌تر انجام دهند. حال به نظر می‌رسد یکی از بازی‌های دیگر انحصاری ایکس باکس وان نیز بر روی پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

کارگردان بازی Halo 5: Guardians اعلام کرد که مایکروسافت سعی دارد تا اکثر بازی‌های انحصاری ایکس باکس وان را بر روی پلتفرم PC نیز منتشر کند. به گفته‌ی وی، باتوجه به این که این بازی بر روی پلتفرم‌های اینتل طراحی شده، انتقال آن به PC کار سختی نخواهد بود و انجام آن به راحتی می‌تواند امکان پذیر باشد.

البته این خبر بدان معنا نیست که قطعا این عنوان را می‌توانیم بر روی رایانه‌های شخصی منتشر کنیم چرا که هنوز مایکروسافت هیچ گونه اطلاعاتی را در این زمینه منتشر نکرده است. بازی Halo یکی از پرفروش‌ترین فرانچایز‌های کنسول ایکس باکس بوده و قطعا مایکروسافت دوست ندارد این فروش را از دست بدهد. در واقع این بازی می‌تواند باعث شود تا بسیاری از کاربران به سمت ایکس باکس روند و اگر مایکروسافت قصد داشته باشد آن را برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر کند بدون شک با ریسک بسیار بزرگی مواجه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال