کانتر پوینت از افزایش فروش گوشی های ساخت هند در سه ماهه اول ۲۰۲۲ خبر میدهد

طبق گزارش تحلیلی جدید موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت فروش گوشی های ساخته شده در هند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ حدود ۷ درصد رشد داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موسسه تحقیقاتی بازار کانتر پوینت در گزارش اخیر خود اعلام کرد گوشی های ساخته شده توسط هند توانسته است در […]

طبق گزارش تحلیلی جدید موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت فروش گوشی های ساخته شده در هند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ حدود ۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موسسه تحقیقاتی بازار کانتر پوینت در گزارش اخیر خود اعلام کرد گوشی های ساخته شده توسط هند توانسته است در سه ماهه اول امسال نسبت به زمان گذشته ۷ درصد افزایش فروش داشته باشد. بدین ترتیب تعداد گوشی های فروش رفته در این بازه حدود ۴۸ میلیون دستگاه بوده است.

طبق آمار ارائه شده شرکت اوپو با فروش ۱۰.۳۶ میلیون دستگاه در سه ماهه‌ی اول امسال بزرگترین تولید کننده گوشی های ساخت هند محسوب می‌شود که حدود ۲۱.۶ درصد از سهم بازار را کسب کرده است. پس از آن سامسونگ با سهم ۲۱.۳ درصدی در رده دوم قرار دارد. به طوری که میانگین فروش این کمپانی نیز حدود ۱۰.۲۲ میلیون دستگاه بوده است.

 ویوو به عنوان شرکت سوم سهم ۱۱.۷ درصدی را به دست آورده است. در این گزارش نشان داده شد تولید‌کنندگان شخص ثالث تجهیزات الکترونیکی در هند نیز توانستند رشدی برابر با ۴ درصد را تجربه کنند.

 پریا جوزف تحلیل گر این شرکت در مورد این رشد می گوید: هند تلاش کرده است تا به مرکز تولید تبدیل شود و در این راستا نیز ابتکارات زیادی انجام گرفت. از طرفی به دلیل وجود عواملی مانند همه گیری و جنگ و عدم اطمینان به بازار، دولت هند تلاش کرد تا یک اقتصاد مقاوم در برابر چنین شوک‌هایی ایجاد کند. افزایش رشد بازار در هند در نتیجه افزایش تقاضا و افزایش صادرات ایجاد شده است. از طرفی سرمایه‌گذاری‌های زیادی نیز برای افزایش تولید داخلی انجام گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال