جدول تخصیص‌های فرکانسی امواج رادیویی کشور بازنگری شد

بر اساس مقررات اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU) کلیه تخصیص‌های فرکانسی امواج رادیوئی ایران بازنگری شد. این فهرست اکنون در دسترس بوده و جداول آن قابل دانلود می باشد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، کلیه تخصیص های جدول فرکانسی با توجه به نیازمندی […]

بر اساس مقررات اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU) کلیه تخصیص‌های فرکانسی امواج رادیوئی ایران بازنگری شد. این فهرست اکنون در دسترس بوده و جداول آن قابل دانلود می باشد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، کلیه تخصیص های جدول فرکانسی با توجه به نیازمندی های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و وضعیت کنونی و پیش بینی آینده در سازمان رگلاتوری کشور تغییر و مجددا تدوین شد.

معاون امور رادیوئی رگولاتوری “نسترن محسنی” همچنین در ادامه گفت : طیف فرکانسی در کشور محدود است و از نظر فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی از ارزش بالایی برخوردار است. طیف فرکانسی مورد استفاده قرار میگیرد اما مصرف نمیشود. این فرکانس ها در تمام بخش های شبکه‌های مخابراتی عمومی و اختصاصی مورد بهره برداری قرار میگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال