ایجاد طرح مفهومی خودرو اپل با کمک هوش مصنوعی Dall-E 2

یکی از کاربران یوتیوب طرح مفهومی جدیدی را برای خودرو اپل ایجاد کرده است. این کاربر برای ایجاد این طرح از هوش مصنوعی Dall-E 2 استفاده کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک یوتیوبر و طراح مدل های مفهومی در کانال یوتیوب به نام جان موریلو با کمک هوش مصنوعی طرح مفهومی […]

یکی از کاربران یوتیوب طرح مفهومی جدیدی را برای خودرو اپل ایجاد کرده است. این کاربر برای ایجاد این طرح از هوش مصنوعی Dall-E 2 استفاده کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک یوتیوبر و طراح مدل های مفهومی در کانال یوتیوب به نام جان موریلو با کمک هوش مصنوعی طرح مفهومی جدیدی از خودرو برقی اپل ایجاد کرد و آن را با نام اسپرت مینیمالیستی با الهام از مک بوک و Magic Mouse  از جنس آلومینیوم و شیشه منتشر کرده است. موریلو بدون اینکه نامی از اپل در طرح خود ببرد این طرح مفهومی را یک خودرو اسپرت شیک نامگذاری کرد.

طبق گزارش منتشر شده توسط iMore، اپل به احتمال بسیار قوی روی خودروی برقی کار میکند که اطلاعات و مشخصات کمی از این محصول منتشر شده است. اما طبق شایعات احتمالاً خودرو الکتریکی خودران این شرکت نسبت به دیگر خودروهای برقی گران تر خواهد بود. در این بین هنوز مشخص نیست اپل قرار است خودرو خود را به صورت اسپرت یا خانوادگی عرضه کند. طرح مفهومی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی Dall-E 2 نشان دهنده قدرت این هوش مصنوعی است که توانسته خودروی اپل را طراحی کند. این فناوری جذاب در چند ماه گذشته به شدت مورد توجه کاربران در فضای اینترنت بوده است. علاوه بر آن می توان وجود چنین مدل های مفهومی ای را به عنوان برنامه ریزی آینده اپل برای ورود به صنعت خودرو در نظر گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال