خلق شخصیت های خیالی هوش مصنوعی توسط متا

متا قصد دارد با کمک تیم ویژه خود و با هدف کمک به کاربران شخصیت های خیالی هوش مصنوعی خلق کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ در بیانیه ای اعلام کرد این شرکت یک تیم اختصاصی برای ساخت ابزارهای مبانی بر هوش مصنوعی تشکیل داده است. وظیفه این تیم خلق […]

متا قصد دارد با کمک تیم ویژه خود و با هدف کمک به کاربران شخصیت های خیالی هوش مصنوعی خلق کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ در بیانیه ای اعلام کرد این شرکت یک تیم اختصاصی برای ساخت ابزارهای مبانی بر هوش مصنوعی تشکیل داده است. وظیفه این تیم خلق شخصیت های خیالی در هوش مصنوعی است. قرار است این شخصیت های هوش مصنوعی در زمینه های مختلف به کاربران کمک کند. این شرکت در حال حاضر روی ابزارهای هوش مصنوعی برای اپلیکیشن ها و خدمات نرم افزاری کار می کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، تمرکز متا روی تجربه های هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی متمرکز بر متن برای فیسبوک مسنجر و واتساپ و هوش مصنوعی مبتنی بر تصویر برای

فیلتر‌های جدید در اینستاگرام. زاکربرگ اعلام کرد این شرکت روی پروژه های مربوط به تجربه های ویدیویی و چندنمایی نیز کار می کند. احمد الدحله وظیفه مدیریت تیم جدید هوش مصنوعی متا را بر عهده دارد. در حال حاضر وی سمت معاون بخش کسب و کار هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی متا را بر عهده دارد. وی پیش از این در اپل و در تیم ویژه این شرکت مشغول کار بود.

زاکربرگ مدعی است تیم تشکیل شده دارای سطح بالایی با تمرکز بر هوش مصنوعی مولد است. در حالیکه چت بات ChatGPT با رشد انفجاری باعث شد تا شرکت های بزرگی مانند گوکل، مایکروسافت و اسنپ چت نیز به دنبال هوش مصنوعی مولد بروند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال