انتقاد شدید از iOS 13 و رویکردهای بحث برانگیز تبلیغاتی اپل

رویکرد جدید اپل در iOS 13 آن را به یک بدافزار تبلیغاتی تبدیل کرده است. بسیاری از کاربران اپل از تبلیغات متعدد در اپلیکیشن‌هایی همچون اپل موزیک، تی‌وی پلاس، نیوز پلاس، والت و اپ استور را آزار دهنده می دانند. این در حالیست که اپ تاکنون تلاش داشته است تا گوشی آیفون را به یک […]

رویکرد جدید اپل در iOS 13 آن را به یک بدافزار تبلیغاتی تبدیل کرده است. بسیاری از کاربران اپل از تبلیغات متعدد در اپلیکیشن‌هایی همچون اپل موزیک، تی‌وی پلاس، نیوز پلاس، والت و اپ استور را آزار دهنده می دانند. این در حالیست که اپ تاکنون تلاش داشته است تا گوشی آیفون را به یک تجربه جذاب برای کاربران تبدیل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، بسیاری از اپلیکیشن های اپل جریان درآمدی مناسبی را برای اپل فراهم می کند اما اپل به ثبت نام کاربرانش در سرویس های مختلف راضی نبوده است. اکنون این شرکت به رویکرد تبلیغات متعدد و تهاجمی روی آورده است. این تبلیغات در تمامی بخش های iOS 13 دیده می شود و راهی برای مسدود کردن آنها وجود ندارد.

تنها ادعای اپل در نفروختن اطلاعات کاربران بوده است. در غیر اینصورت در سرویس های اپل پس از عرضه و معرفی محتواهای جدید روند تبلیغات از سر گرفته می شود. سال گذشته نیز اپل پس از اینکه با انتقادهای شدید در الگوریتم جستجوی خود مواجه شد، مجبور شد تا آن را تغییر دهد. البته خود اپل این تغییر را نوعی بهینه سازی به حساب آورد. در این الگوریتم جستجو تنها اپلیکیشن های شرکت اپل در صدر جستجو قرار داده میشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال