کرو دراگون بطور شگفت‌انگیزی از کنار زباله فضایی عبور کرد

اسپیس ایکس کپسول فضایی کرو دراگون را در روز جمعه ۳ اردیبهشت همراه با چهار فضانورد ناسا به فضا ارسال کرد. در این حین یک زباله فضایی نیز به این کپسول نزدیک شده و به طور شگفت انگیزی بدون خطر از کنار آن عبور کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چهار فضانورد […]

اسپیس ایکس کپسول فضایی کرو دراگون را در روز جمعه ۳ اردیبهشت همراه با چهار فضانورد ناسا به فضا ارسال کرد. در این حین یک زباله فضایی نیز به این کپسول نزدیک شده و به طور شگفت انگیزی بدون خطر از کنار آن عبور کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چهار فضانورد ناسا طی ماموریت Crew-2 با کپسول فضایی کرو دراگون اسپیس ایکس به ایستگاه بین المللی فضایی ارسال شدند. تمامی این چهار فضانورد از این اتفاق غیر منتظره بی خبر بودند. پس از حدود ۲۰ دقیقه پیش از برخورد احتمالی یکی از کارکنان شرکت اسپیس ایکس فضانوردان را از این موضوع آگاه کرده و اطلاعاتی را برای حفظ امنیت آنها صادر کرده بود.

فضانوردان ماموریت کرودراگون شین کیمبرو و مگان مک آرتور از ناسا، آکی‌هیکو هوشیده از آژانس هوا فضای ژاپن و توماس پسکت از آژانس فضایی اروپا بودند. چند دقیقه پس از اعلام خبر احتمال برخورد کپسول کرو دراگون با یک زباله فضایی اعلام شد که آنها توانستند به طور غیرمنتظره‌ای از کنار آن عبور کرده و دیگر خطری در انتظار آن ها نخواهد بود. کپسول اسپیس ایکس توانست در تاریخ ۴ اردیبهشت با موفقیت به ایستگاه بین المللی فضایی رسیده و به iss متصل شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال