هارد جامد BX200، محصولی اقتصادی از Crucial

همانطور که اطلاع دارید، هاردهیا جامد با سرعتی چندین بار بالاتر از هاردهای مکانیکی، حالا به یکی از نیازهای اصلی بسیاری از کاربران تبدیل شده‌اند. موضوع مهمی که در مورد این هاردها وجود دارد، قیمت بالای آنهاست که شرکت Crucial تمام سعی خود را داشته تا این موضوع را برطرف نماید. به همین جهت، روز […]

همانطور که اطلاع دارید، هاردهیا جامد با سرعتی چندین بار بالاتر از هاردهای مکانیکی، حالا به یکی از نیازهای اصلی بسیاری از کاربران تبدیل شده‌اند. موضوع مهمی که در مورد این هاردها وجود دارد، قیمت بالای آنهاست که شرکت Crucial تمام سعی خود را داشته تا این موضوع را برطرف نماید. به همین جهت، روز گذشته این شرکت هارد جامد جدید BX200 را با سرعتی بالا و قیمتی معقولانه، معرفی کرد.

سرعت Read و Write در این هارد جدید، به ترتیب 540MB/s و 490MB/s می‌باشد و می‌تواند هر نوعی از اطلاعات را با همین سرعت، منتقل نماید. اگر بخواهیم هارد BX200 را با هاردهای مکانیکی معمول بازار مقایسه کنیم، این محصول جدید 13 بار سریع‌تر و 40 بار موثرتر در دسترسی به اطلاعات از هاردهای مکانیکی بوده و همین موضوع می‌تواند در کنار سرعت بالاتر، طول عمر بیشتری را نیز به همراه داشته باشد. محصول جدید کروشال برای پردازش و کنترل اطلاعات، از چیپ کنترلی Silicon Motion SM2256 بهره برده و به چیپ سخت‌افزاری 16nm TLC NAND شرکت Micron نیز مجهز شده است. این موضوع در کنار داشتن سرعتی بالا برای خواندن اطلاعات، این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوانند محصولی ارزشمند و در عین حال قدرتمند را خریداری نمایند.

Crucial Announces the BX200 Solid State Drive 2

سازندگان هارد جامد BX200 را با اندازه‌ی کارخانه‌ای 2.5-اینچی تولید کرده و هم‌اکنون در حال عرضه‌ی آن در ظرفیت‌های 240، 480 و 960 گیگابایتی و به ترتیب با قیمت‌های 66.99، 116.99 و 234.99 یورو هستند. سازندگان اعلام کرده‌اند که در کنار 3 سال وارانتی این محصول، ابزار کارآمد Crucial Storage Executive نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با تمامی کامپیوترهای شخصی سازگاری خواهد داشت. همچنین نرم‌افزار Acronis True Image HD نیز به جهت انتقال تمامی اطلاعات اعم از فایل‌ها، عکس‌ها، ویدئوها و … به هارد جدید، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال