کلاهبرداران رمزارز اکانت های جعلی در ترندز راه اندازی کردند

شبکه اجتماعی ترندز تنها پس از چند روز از زمان معرفی میزبان ۱۰۰ میلیون کاربر شد. در این بین کلاهبرداران رمزارز نیز حضور داشته و در خال ساخت اکانت های فیک برای سواستفاده هستند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاهبرداران رمز ارز به سرعت در حال انتشار اکانت های فیک مربوط به […]

شبکه اجتماعی ترندز تنها پس از چند روز از زمان معرفی میزبان ۱۰۰ میلیون کاربر شد. در این بین کلاهبرداران رمزارز نیز حضور داشته و در خال ساخت اکانت های فیک برای سواستفاده هستند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاهبرداران رمز ارز به سرعت در حال انتشار اکانت های فیک مربوط به افراد معروف هستند. بدین ترتیب ترندز بسیار زودتر از دیگر شبکه های اجتماعی میزبان این کلاهبرداران شده است.

در بین تعداد اکانت های ساخته شده در این اپلیکیشن اکانت مربوط به افراد مشهور کم نیست. برخی فعالان حوزه رمز ارز نیز در مورد حضور این کلاهبرداران هشدار دادند.

در هال حاضر اینستاگرام ترندز حدود صد میلیون کاربر فعال دارد. این شبکه اجتماعی که با هدف رقابت با توییتر راه اندازی شد هنوز فاصله زیادی با کاربران توییتر دارد. برخی چهره های سرشناس حوزه کریپتو با اعلام اکانت های فیک ساخته شده به نام آنها اعلام کردند در ترندز حضور نداشته و اکانت های ساخته شده جعلی هستند.

یکی از این چهره ها، پلتفرم مالی Wombex Finance بود که در توییتر تصویر اکانت جعلی خود را منتشر کرد ه بود. همچنین در مورد احتمال کلاهبرداری با این اکانت هشدار داد. هنوز مشخص نیست اینستاگرام برای مقابله با چنین سواستفاده هایی چه راهکاری خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال