برگزاری مسابقه توردوفرانس به صورت مجازی

یک استارت آپ تصمیم گرفته است مسابقه دوچرخه سواری جاده دنیا یعنی توردو فرانس را به صورت مجازی برگزار کند. این استارتاپ اعلام کرده است که با توجه به عدم برگزاری این مسابقه به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای پر کردن این وقفه این تور را به صورت مجازی برگزار می کند. به گزارش […]

یک استارت آپ تصمیم گرفته است مسابقه دوچرخه سواری جاده دنیا یعنی توردو فرانس را به صورت مجازی برگزار کند. این استارتاپ اعلام کرده است که با توجه به عدم برگزاری این مسابقه به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای پر کردن این وقفه این تور را به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، استارت آپ Zwift قرار است مسابقه دوچرخه سواری تور دو فرانس را از تاریخ ۱۴ تیر به مدت ۳ هفته و به صورت مجازی برگزار کند. البته این مسابقه ممکن است شباهتی به مسابقه واقعی نداشته باشد اما قرار است این مسابقه به صورت فستیوال گونه شبیه سازی شود.

در این رقابت مجازی اپلیکیشنی طراحی شده است که در آن شرکت کنندگان ورزش سه گانه مانند دوندگان، دوچرخه سواران با کمک تردمیل یا دوچرخه ثابت در محیط سه بعدی با هم رقابت می کنند. از طرف دیگر یک آواتار مجازی حرکات کاربران را تقلید میکند و موارد دیگری مانند راندن پشت سر دوچرخه سوار به جلو برای کاهش فشار هوا نیز استفاده می شود. در این اپلیکیشن کاربران برای نشان دادن شیب و سربالایی مسیر مجبورند زاویه تردمیل را تغییر دهند.

پیش از این اپلیکیشن Zwift در دوران کرونا برای کاربران و ورزشکاران منتشر شده بود و به خاطر استقبال بالا برخی آیتم های دیگر مانند مدت دویدن دوچرخه سواری آزاد و تمرینات نیز به آن اضافه شده است.. البته توردوفرانس نیز رویداد جدید اضافه شده به آن است.

در این اپلیکیشن مسابقات در شش مرحله یک ساعته انجام می گیرد. تا کنون کاربرانی همچون ایگان برنال برنده توردوفرانس سال ۲۰۱۹ و گراینت توماس قهرمان دوچرخه سواری توردوفرانس ۲۰۱۸ و کریس فروم قهرمان چندین دوره مسابقات از تیم حرفه ای زنان برای مسابقات ثبت نام کردند. زیفت اعلام کرده است که ۱۳۰ کشور برای پخش زنده تلویزیونی مسابقات درخواست کرده اند. در این مسابقات افراد آماتور نیز می‌توانند شرکت کرده و تجربه مسابقات توردوفرانس را به دست آورند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال