شرکت D-Link از جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد

شرکت دی لینک به عنوان یکی از شرکت‌های فناوری حاضر در نمایشگاه CES 2021 از جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، محصولات جدید دی لینک در نمایشگاه CES 2021 معرفی شدند. جدیدترین محصول این شرکت مودم جیبی  DWR-2101 است که در سایز کوچک برای استفاده در در […]

شرکت دی لینک به عنوان یکی از شرکت‌های فناوری حاضر در نمایشگاه CES 2021 از جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، محصولات جدید دی لینک در نمایشگاه CES 2021 معرفی شدند. جدیدترین محصول این شرکت مودم جیبی  DWR-2101 است که در سایز کوچک برای استفاده در در هر مکانی ساخته شده است. از قابلیت‌های این مودم می‌توان به درگاه شبکه کابلی، صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی لمسی، درگاه USB-C برای شارژ سریع، باتری پرظرفیت 5260 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. این محصول اولین مودم همراه 5G با قابلیتWi-Fi  شمرده می شود.

دستگاه 5GNR Wi-Fi 6 CPE DWR-2000 محصول دیگری از شرکت دی لینک است که با استفاده از آن می توان از اینترنت پرسرعت 5G در خانه و محل کار استفاده کرد. این دستگاه می تواند با کمک Wi-Fi 6 و از باندهای فرکانسی زیر ۶ گیگاهرتز برای استفاده پرسرعت شبکه های 5G پشتیبانی کند. همچنین وجود درگاه شبکه کابلی گیگابایتی به همراه درگاه WAN گیگابیتی، یک درگاه USB 3.0، یک درگاه RJ-11 از دیگر قابلیت‌های این محصول به شمار می رود.

جدیدترین سوئیچ شبکه دی لینک نیز به نام DMS-106XT یک سوئیچ شبکه گیگابایتی است که به دو درگاه کابلی 2.5 گیگابایتی مجهز است. این سوئیچ می تواند ارتباط به شبکه پرسرعت را با استفاده از Wi-Fi 6 فراهم کند. دو درگاه 10 گیگابایتی موجود در این سوئیچ نیز برای اتصال تجهیزات ذخیره سازی پر سرعت در نظر گرفته شده است. این محصول جذاب قابلیت دیگری به نام Turbo Mode نیز دارد که با استفاده از آن میتوان به آسانی از شبکه فعال برای استریم 4K استفاده کرد.

آداپتور شبکه USB-C to 2.5G محصول دیگر شرکت دی لینک است که با اتصال به درگاه USB-C می تواند امکان اتصال به شبکه 2.5 گیگابیتی را فراهم کند. این آداپتور به منبع تغذیه نیاز ندارد و قادر است تا پهنای باند ۴.۶ گیگابایت در ثانیه را در حالت حداکثری فراهم کند. کلیه تجهیزات بدون درگاه شبکه کابلی پرسرعت می‌توانند از این آداپتور کوچک و قابل حمل استفاده کنند.

شرکت D-Link از جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد

شرکت D-Link از جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد

شرکت دی لینک در نمایشگاه CES 2021 امسال از جدیدترین دوربین خود به نام DCS-8635LH با وضوح تصویر 1440P 2K QHD رونمایی کرد. این دوربین مجهز به هوش مصنوعی برای تشخیص چهره، پلاک و اشخاص است. استاندارد استفاده شده در این دوربین آن را به یک محصول کاملا ضد آب تبدیل کرده است. همچنین این دوربین قابلیت استفاده به صورت سیمی و بی سیم را خواهد داشت. از مزایای استفاده از این دوربین پشتیبانی از دستیار های صوتی گوگل و آمازون الکسا است.

 آداپتور دیگری از دی لینک به نام DWA-X1850 معرفی شده که قادر است از طریق درگاه  USB 3.0 به پهنای باند بی‌سیم 1200+600 مگابیت در ثانیه متصل شود. قابلیت های پیشرفته این آداپتور ، MU-MIMO و WPA3 بوده که امکان دسترسی به شبکه پرسرعت را برای کاربر مهیا می کند. آخرین محصول دی لینک روتر یک روتر Wi-Fi 6پرسرعت است که در آن از فناوری  Wi-Fi 6 (802.11ax) استفاده شده است. حداکثر پهنای باند بی سیم این دستگاه نیز  Wi-Fi 6 (802.11ax) مگابیت در ثانیه خواهد بود.

این محصول امکان دسترسی به وای فای دو بانده و همچنین فناوری‌های OFDMA and MU-MIMOو قابلیت اتصال به چهار درگاه گیگابیتی، درگاه USB 2.0 and USB 3.0، استاندارد جدید WPA3را فراهم خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال