هوش مصنوعی DALL-E با قابلیت خلق چهره انسان های خیالی

هوش مصنوعی DALL-E می‌تواند از افرادی که هرگز در دنیای واقعی وجود نداشته‌اند یک چهره خیالی خلق کند. توسعه دهندگان این هوش مصنوعی تغییراتی را در آن ایجاد کردند تا بتواند تصاویر خیالی از پیام‌های متنی ارائه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت OpenAI هوش مصنوعی DALL-E را به صورت تغییر […]

هوش مصنوعی DALL-E می‌تواند از افرادی که هرگز در دنیای واقعی وجود نداشته‌اند یک چهره خیالی خلق کند. توسعه دهندگان این هوش مصنوعی تغییراتی را در آن ایجاد کردند تا بتواند تصاویر خیالی از پیام‌های متنی ارائه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت OpenAI هوش مصنوعی DALL-E را به صورت تغییر یافته و بهینه شده عرضه کرده است که می تواند پیام های متنی را به تصاویر عجیب و غریب تبدیل کند. این شرکت به دنبال تغییرات ایجاد شده در این مدل از هوش مصنوعی تصاویری از چهره های انسانی خیالی خلق شده توسط این هوش مصنوعی را در اختیار محققان قرار خواهد داد.

طبق گفته این شرکت از این به بعد کاربران می‌توانند نتایج به دست آمده از طریق این هوش مصنوعی را به صورت عمومی منتشر کنند. این توسعه دهندگان برای جلوگیری از تولید تصاویر دیپ فیک و تصاویر واقع گرایانه چهره انسان تدابیری در نظر گرفته اند. در این هوش مصنوعی دو قابلیت امنیتی اضافه شده است به طوری که در صورت تلاش برای ساخت تصاویر مربوط به شخصیت های سرشناس سیستم های امنیتی این هوش مصنوعی آن را رد خواهد کرد.

 همچنین اجازه آپلود تصاویر چهره انسان ها توسط DALL-E صادر نخواهد شد. پیش از این سیستم امنیتی این هوش مصنوعی تنها از ایجاد تصاویر مربوط به شخصیت های سیاسی جلوگیری می کرد. هم اکنون نیز برخی نمونه‌های اولیه چهره های خلق شده توسط این هوش مصنوعی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

 به گفته شرکت OpenAI هوش مصنوعی DALL-E در مرحله آزمایش قرار دارد و توسط تعداد محدودی از محققان مورد آزمایش قرار می گیرد. البته یک پروژه داوطلبانه کوچکتر به نام DALL-E Mini نیز برای عموم مردم ارائه شده است تا ازطریق آن بتوانند با کمک این هوش مصنوعی تصاویری را از روی پیام های متنی ایجاد کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال