ماده تاریک می‌تواند ماده معمولی را به خودش تبدیل کند

مطالعات اخیر دانشمندان در مورد ماده تاریک یک ایده وحشتناک را در مورد این ماده توضیح داده است. طبق نظریه جدید دانشمندان ماده تاریک می تواند مواد معمولی را نیز به خودش تبدیل کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نظریه جدید در مورد ماده تاریک ایده وحشتناکی را در رابطه با انبساط […]

مطالعات اخیر دانشمندان در مورد ماده تاریک یک ایده وحشتناک را در مورد این ماده توضیح داده است. طبق نظریه جدید دانشمندان ماده تاریک می تواند مواد معمولی را نیز به خودش تبدیل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نظریه جدید در مورد ماده تاریک ایده وحشتناکی را در رابطه با انبساط جهان نشان می دهد. به گفته این نظریه امکان تولید ماده تاریک بیش از آنچه که خودش است نیز امکان پذیر است. در حال حاضر تنها دانسته دانشمندان در رابطه با ماده تاریک وجود آن در جهان است. به طوری که بخش عمده آن از ماده تاریک تشکیل شده است. اما تاکنون برای دانشمندان قابل مشاهده نبوده و تنها تعامل اجرام آسمانی با چیزی شبیه به ماده تاریک دیده شده است.

 مطالعه جدید دانشمندان نظریه جدیدی را معرفی می‌کند که در مجله APS Physics نیز چاپ شده است. این نظریه تبدیل مواد معمولی به ماده تاریک توسط این ماده را شرح می دهد. تا حدودی می توان این نظریه را قابل قبول دانست. زیرا ما در جهانی زندگی میکنیم که چیزهای ناشناخته زیادی دارد. طبق استدلال دانشمندان ماده تاریک قادر است ماده عادی را نیز به خود تبدیل کند. اما این نظریه بدین معنا خواهد بود که تمام جهان در نهایت به ماده تاریک تبدیل می شود؟

 به گفته فیزیکدانان رشد ماده تاریک از آغاز جهان بسیار زیاد بوده اما از آن زمان تا کنون نیز با توقف روبرو بوده است. استدلال دانشمندان در رابطه با توقف رشد ماده تاریک دور شدن از آن توسط کیهان است. زیرا با دور شدن کیهان امکان تبدیل ماده معمولی به ماده تاریک وجود نخواهد داشت. در این بین انبساط جهان نجات‌دهنده کیهان ارزشمند است.

تاکنون نظریه های زیادی در رابطه با ماده تاریک منتشر شده است. اما این نظریه با توجه به مشاهداتی که تا به امروز از ماده تاریک از طریق تشعشعات و پس زمینه مایکروویو کیهانی به دست آمده کاملاً مطابقت دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال