داده‌های مربوط به بنچمارک وان پلاس 9 و ۹ پرو به اتهام تقلب حذف شد

داده های مربوط به بنچمارک گوشی های هوشمند وان پلاس از سری 9 به دلیل تقلب و همچنین استفاده از برنامه‌های مخرب حذف شد. به گزارش اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو به دلیل استفاده از برخی برنامه های بهینه سازی حذف شده […]

داده های مربوط به بنچمارک گوشی های هوشمند وان پلاس از سری 9 به دلیل تقلب و همچنین استفاده از برنامه‌های مخرب حذف شد.

به گزارش اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو به دلیل استفاده از برخی برنامه های بهینه سازی حذف شده است. طبق ادعای انجام گرفته این برنامه ها می توانند روی نتایج تاثیر گذاشته و نتیجه اشتباهی را منتشر کنند.

گیک بنچ مدعی است در دستگاه هایی که از این برنامه ها استفاده می کنند نوعی تقلب محسوب می شود. در این گوشی ها نیز به دلیل فعال بودن چنین برنامه هایی نتایج تست قابل قبول نخواهد بود. از جمله قوانین مهم بنچ مارک در گیک بنچ عدم استفاده از برنامه های موثر در عملکرد دستگاه است. زیرا می‌تواند بر نتایج تست های انجام گرفته تاثیر بگذارد. بررسی های طولانی انجام گرفته نشان می دهد که چنین برنامه هایی در وان پلاس ۹ و پرو در زمان تست فعال بودند.

 اکنون گیک بنچ قصد دارد نتایج اخیر مربوط به گوشی‌های هوشمند وان پلاس را بار دیگر ارزیابی کند. پیش از این نیز برخی از شرکت‌ها تلاش کرده بودند تا در هنگام اجرای تست از طریق روش‌هایی مانند استفاده از برنامه‌های مخدوش کننده، عملکرد نتایج را به نفع خود تغییر دهند. هنوز وان‌پلاس نسبت به اتهام مطرح شده پاسخی نداده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال