اعلام نامناسب بودن پست ها برای نمایش به دیگران توسط اینستاگرام

اینستاگرام ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه می کند که می تواند برای اینفلوئنسرها مناسب باشد. طی این قابلیت در صورتی که پست های کاربر برای نمایش نامناسب باشد، به وی اطلاع رسانی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آدام موسری، رئیس شبکه اجتماعی اینستاگرام طی اعلام این ویژگی آن […]

اینستاگرام ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه می کند که می تواند برای اینفلوئنسرها مناسب باشد. طی این قابلیت در صورتی که پست های کاربر برای نمایش نامناسب باشد، به وی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آدام موسری، رئیس شبکه اجتماعی اینستاگرام طی اعلام این ویژگی آن را مناسب تولیدکنندگان محتوا و کسب و کارها دانست. به گفته وی این افراد می توانند با کمک این قابلیت بفهمند که اینستاگرام پست های آنها را برای نمایش به دیگران مناسب تشخیص می دهد یا خیر.

موسری در توییت اخیر خود در مورد چگونگی استفاده از این قابلیت توضیحاتی را ارائه کرد. در قسمت تنظیمات و در بخش وضعیت حساب می توان مشاهده کرد که پست های کاربر به دیگران توصیه میشود یا خیر.

این ویژگی در اینستاگرام به نوعی رقابت با تیک تاک محسوب میشود. در صورتی که اینستاگرام پست های کاربر را به دیگران توصیه کند در بخش هایی مانند فید اصلی و اکسپلور قابل مشاهده شد. طبق گفته متا، این شرکت قصد دارد تا پایان سال آینده میزان محتواهای های پیشنهادی در فید اصلی را دو برابر کند.

برای اینکه یک پست شرایط لازم برای پیشنهاد به دیگران را داشته باشد، باید از دستورالعمل های انجمن و قوانین مربوط به محتواها پیروی کند. تولیدکنندگان محتوا می توانند در صورتی که پست موردنظر از نظر اینستاگرام نامناسب تشخیص داده شد آن را ویرایش و یا حذف کنند و سپس در رابطه با آن درخواست تجدیدنظر به متا ارسال کنند. این موضوع توضیحاتی در مورد اینکه چرا پست های بسیاری از افراد توسط کاربران زیادی مشاهده نمیشود ارائه میکند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال