ویدیو های دیپ فیک در تیک تاک حذف می‌شوند

تیک تاک مدتی است که با خطر تحریم روبرو شده است. همچنین مایکروسافت تلاش کرده است تا این شرکت را خریداری کند. به همین دلیل این پلتفرم سعی کرده تا سرویس خود را قانونی و معتبر نشان دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیک تاک بسیار تلاش کرده است تا سرویس خود […]

تیک تاک مدتی است که با خطر تحریم روبرو شده است. همچنین مایکروسافت تلاش کرده است تا این شرکت را خریداری کند. به همین دلیل این پلتفرم سعی کرده تا سرویس خود را قانونی و معتبر نشان دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیک تاک بسیار تلاش کرده است تا سرویس خود را از اطلاعات غلط محافظت کند. این پلتفرم تحت فشار شدید برای تحریم و یا فروش به مایکروسافت قرار دارد .سیاست های جدیدی که در این سرویس پیاده‌سازی خواهد شد همگی با هدف عدم دخالت و یا تاثیر منفی در انتشار اطلاعات خواهد بود. یکی از سیاست های جدید این سرویس جلوگیری از انتشار ویدئوهای دیپ فیک است. این ویدیو ها از طریق هوش مصنوعی ساخته می‌شوند و چهره و صدای افراد در این ویدیو همگی ساختگی هستند.

تیک تاک اعلام کرده است انتشار هرگونه ویدئو ساختگی یا دستکاری شده مخالف قوانین شرکت بوده و به دلیل تاثیرات خطرناک مسدود و یا حذف خواهند شد. ویدیو های دیپ فیک با کمک هوش مصنوعی ساخته می شوند و فناوری های مربوط به آن نیز روز به روز آسان تر در اختیار کاربران عادی قرار می گیرد.

 از طرفی ساخت و انتشار این ویدئو می تواند با هدف های خرابکارانه انجام گیرد. شبکه های دیگر غیر از تیک تاک نیز ممنوعیت های جدیدی را برای حذف ویدیو های ساخته شده با کمک هوش مصنوعی ایجاد کردند و بدین ترتیب انتشار هرگونه ویدئو که ممکن است موجب ضربه به رقبای انتخاباتی در انتخابات سال ۲۰۲۰ ایالات متحده شود ممنوع خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال