ویدئوهای دیپ فیک تا 6 ماه آینده غیرقابل تشخیص خواهند شد

ویدئوهای دیپ فیک ، به ویدئوهایی گفته میشوند که با کمک هوش مصنوعی شاخته شوند. در واقع در این ویدئوها ، سازنده میتواند شخص را به هر کاری وادار کند. این ویدئوها اکثرا در مورد سلبریتی ها و شخصیت های معروف ساخته میشوند. حال تصور کنید که این تکنولوژی در دسترس همگان قرار گیرد و […]

ویدئوهای دیپ فیک ، به ویدئوهایی گفته میشوند که با کمک هوش مصنوعی شاخته شوند. در واقع در این ویدئوها ، سازنده میتواند شخص را به هر کاری وادار کند. این ویدئوها اکثرا در مورد سلبریتی ها و شخصیت های معروف ساخته میشوند. حال تصور کنید که این تکنولوژی در دسترس همگان قرار گیرد و ویدئوهای مربوط به آن در شبکه های مجازی منتشر شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از The Sun ، ویدئوهای دیپ فیک با کمک هوش مصنوعی و با کمک یادگیری ماشینی ساخنه میشوند. بدین صورت که هزاران عکس از شخص موردنظر به هوش مصنوعی داده میشود و بدین ترتیب و با کمک یک دوبلور میتوانید شخص مزبور را به هر کاری وادار کنید.

دکتر لی (محقق علوم کامپیوتری دانشگاه کالیفرنیا) در این باره معتقد است که تا 6 ماه دیگر این ویدئوها غیر قابل تشخیص خواهند شد. همچنین با توجه به پیشرفت سریع در هوش مصنوعی باید به دنبال راهکاری در جهت تشهیص این ویدئو ها بود. خود وی برای پیشرفت این تکنولوژی ویدئویی از پوتین ساخته بود که هرگز چنین کاری توسط پوتین انجام نشده بود.

شاید در آینده ای نزدیک به قدری این ویدئوها نزدیک به واقعیت ساخته شوند که دیگر هیچ کس قادر به تشخیص فیک بودن آن نباشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال