دیپ مایند در مرحله آموزش اولیه بازی فوتبال قرار دارد

دیپ مایند در مراحل اولیه آموزش هوش مصنوعی جدیدی است که می تواند فوتبال بازی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان آزمایشگاه هوش مصنوعی دیپ مایند قصد دارند به جای بازی شطرنج روی ورزش جذاب فوتبال تمرکز کنند. این شرکت به عنوان زیرمجموعه گوگل اخیرا مقاله ای را در زمینه موتورهای […]

دیپ مایند در مراحل اولیه آموزش هوش مصنوعی جدیدی است که می تواند فوتبال بازی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان آزمایشگاه هوش مصنوعی دیپ مایند قصد دارند به جای بازی شطرنج روی ورزش جذاب فوتبال تمرکز کنند. این شرکت به عنوان زیرمجموعه گوگل اخیرا مقاله ای را در زمینه موتورهای عصبی جدید خود منتشر کرده است که طبق آن امکان آموزش هوش مصنوعی از طریق کارکرد فیزیکی بدن انسان وجود دارد.

 در پست وبلاگی این شرکت آمده است: این موتور عصبی جدید NPMP یک ماژول کنترل موتور همه کاره است که قادر است اهداف را به سیگنالهای کنترل در سطح پایه ترجمه کند.سپس در هر دو حالت آفلاین یا باکمک RL و داده های ضبط شده حرکات که از طریق قرارگیری ردیاب در بدن انسان بدست می آید آموزش ببیند.

در واقع هوش مصنوعی جدید دیپ مایند می تواند از طریق تماشای ویدئوی مربوط به حرکات فیزیکی انجام دادن آنها را یاد بگیرد.  در مقاله ای که این شرکت منتشر کرد میخوانیم: عوامل مختلف بصورت تیم برای شبیه سازی بازی فوتبال از طریق یادگیری تقویتی بهینه شد. همچنین فضای این آموزش تنها به حرکت های قابل قبول و داده های ضبط شده حرکات انسانی محدود شدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال