قابلیت جدید پلتفرم امنیتی Defender برای شناسایی و رفع تهدیدهای امنیتی iOS و اندروید

با کمک قابلیت جدید اضافه شده به پلتفرم امنیتی Defender اکنون کاربران می‌توانند تهدیدهای امنیتی مربوط به شبکه های موبایلی iOS و اندروید را شناسایی کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید پلتفرم امنیتی Defender به نام Mobile Network Protection یا همان محافظت از شبکه موبایل به کاربران کمک می کند […]

با کمک قابلیت جدید اضافه شده به پلتفرم امنیتی Defender اکنون کاربران می‌توانند تهدیدهای امنیتی مربوط به شبکه های موبایلی iOS و اندروید را شناسایی کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید پلتفرم امنیتی Defender به نام Mobile Network Protection یا همان محافظت از شبکه موبایل به کاربران کمک می کند تا بتوانند تهدیدهای امنیتی را در سیستم عامل های موبایلی مانند اندروید و iOS تشخیص دهند.

 در حال حاضر بسیاری از شبکه های سازمانی از دستگاه هایی مانند گوشی های هوشمند برای اتصال بیسیم به اینترنت استفاده میکنند. از طرفی این دستگاه نیز ممکن است با تهدید های مهم امنیتی مواجه شود. همچنین شبکه های سازمانی و محل های کار نیز با حمله های سایبری مواجه خواهند بود. به همین دلیل برای محافظت از حمله های مخرب در شبکه گوشی های هوشمند به قابلیت جدیدی برای افزایش امنیت نیاز است.

 به گفته مایکروسافت در صورت عدم مراقبت از این شبکه‌های پیچیده میتوان از آن برای فعالیت های مجرمانه استفاده کرد. مایکروسافت در این زمینه می‌گوید: قابلیت جدیدی Defender For Endpoint با هدف مبارزه با تهدید های شبکه های موبایلی ارائه شده است که با کمک آن امکان شناسایی، ارزیابی و اصلاح ضعف های این شبکه با کمک سازمان ها وجود دارد. اکنون کاربران می‌توانند از این قابلیت در پلتفرم های اندروید و iOS استفاده کنند.

 با کمک این قابلیت علاوه بر تهدیدهای مرتبط بر وای فای و سخت افزارهای درمعرض خطر اعلان هایی نیز هنگام شناسایی تهدید های مرتبط با وای فای ارسال می شود. همچنین روش های درون برنامه ای برای اتصال با شبکه ها و یا گزینه هایی برای اصلاح شبکه های ناامن نیز فراهم خواهد بود. از طرفی این قابلیت برای نصب به مجوزهایی مانند دسترسی به موقعیت مکانی نیز نیاز دارد البته به گفته مایکروسافت میزان محافظت این قابلیت به صورت محدود در برابر تهدیدهای شبکه موبایل است و در صورت اعطای کلیه مجوزهای مورد نیاز از طرف کاربر عملکرد آن افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال