شیائومی با دفاع از شارژ سریع ۱۲۰ واتی آن را بی تاثیر روی عمر باتری دانست

شیائومی اعلام کرد شارژ سریع 120 واتی هیچ تاثیری روی عمر باتری نداشته و کلیه باتری ها پس از ۸۰۰ دور شارژ کامل همچنان ۸۰ درصد ظرفیت خود را حفظ خواهند کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در دفاع از شارژ سریع ۱۲0 واتی خود اعلام کرد این شارژ هیچ تاثیر […]

شیائومی اعلام کرد شارژ سریع 120 واتی هیچ تاثیری روی عمر باتری نداشته و کلیه باتری ها پس از ۸۰۰ دور شارژ کامل همچنان ۸۰ درصد ظرفیت خود را حفظ خواهند کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در دفاع از شارژ سریع ۱۲0 واتی خود اعلام کرد این شارژ هیچ تاثیر منفی روی عمر باتری ها نخواهد داشت. احتمالاً شیائومی گوشی جدید خود ۱۱ تی پرو را با فناوری شارژ سریع 120 واتی به زودی معرفی خواهد کرد. این شرکت اعلام کرد این فناوری هرگز روی عمر باتری دستگاه ها تاثیر منفی نخواهد داشت. به گفته شیائومی کلیه دستگاهها با استفاده از این فناوری همان ۸۰ درصد ظرفیت شارژ خود را حفظ خواهند کرد. در واقع هیچ تفاوتی بین شارژ‌سریع ۱۲۰ واتی و شارژ های معمولی وجود نخواهد داشت.

از طرفی دیگر سازنده‌های گوشی‌های هوشمند همانند اپو مدعی هستند شارژر سیمی ۶۵ واتی می تواند ۹۱ درصد ظرفیت باتری را پس از ۸۰۰ دور شارژ حفظ کند.

شیائومی چند ماه پیش از فناوری شارژ ۲۰۰ واتی هایپر شارژ رونمایی کرده بود. این فناوری قادر است تنها در ۸ دقیقه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را شارژ کند. فناوری شارژ بی‌سیم ۱۲۰ واتی نیز می تواند این باتری را تنها در ۱۵ دقیقه به شارژ کامل برساند. گوشی قبلی شیائومی یعنی می ۱۱ از شارژر ۵۵ واتی استفاده کرده بود. اما احتمالاً شیائومی ۱۱ تی پرو از فناوری شارژ ۱۲۰ واتی بهره برده است.

شیائومی آزمایش‌های مختلفی را با استفاده از این فناوری انجام داده که نشان می دهد کلیه باتری های مورد استفاده با شارژر ۱۲۰ واتی پس از دو سال همچنان ۸۰ درصد ظرفیت شارژ خود را حفظ خواهند کرد. این بدان معنی است که شارژر ۱۲۰ واتی هیچ تفاوتی با شارژر متداول و استاندارد نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال