قطعی اینترنت در سیستان و بلوچستان به 17 روز رسید

پس از حوادث اخیر آبان ماه و پس از یک هفته قطعی اینترنت در کل کشور، حالا چندین روز است که اینترنت ثابت و همراه در کلیه استانها وصل شده اما این قطعی در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد. به راستی دلیل قطعی 17 روزه اینترنت در این استان چیست؟ به گزارش سرویس اخبار […]

پس از حوادث اخیر آبان ماه و پس از یک هفته قطعی اینترنت در کل کشور، حالا چندین روز است که اینترنت ثابت و همراه در کلیه استانها وصل شده اما این قطعی در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد. به راستی دلیل قطعی 17 روزه اینترنت در این استان چیست؟

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، علت قطعی اینترنت در این استان مشکلات امنیتی بیان شده است. در حالی که اکنون آرامش در کشور حکم‌فرما شده است. بسیاری از کاربران در این مورد گلایه دارند. پس از بررسی‌های تک‌نیوز و پرس و جو در این زمینه، یک مقام آگاه در مورد وصل شدن اینترنت در این کشور گفت: هنوز مجوزی برای وصل اینترنت در این استان صادر نشده و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست. اما امینی فرد، رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در این باره نظر دیگری دارد. وی می‌گوید : با پیگیری‌های نماینده این استان، دستور وصل اینترنت صادر شده اما به دلائل امنیتی نامرتبط با قضایای آبان ماه تاکنون اینترنت این استان وصل نشده است اما تا پایان هفته وصل خواهد شد.

علاوه بر اینترنت همراه، اینترنت ثابت نیز در بخش های جنوب و مرکز همچنان قطع است. امینی فرد می‌گوید : ما با مراجعه متعدد مردم برای وصل اینترنت در این استان روبرو هستیم. نمایندگان این استان همگی پیگیر این موضوع هستند و مسئولان نیز قول وصل اینترنت تا آخر هفته را داده‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال