گوشی جان سخت Defy 2 موتورولا با قابلیت ارتباط ماهواره ای رونمایی شد

موتورولا Defy 2 به عنوان جدیدترین گوشی شرکت Bullit رونمایی شد. این شرکت که ساخت گوشی های جان سخت را در کارنامه خود دارد، اکنون قصد دارد ارتباط ماهواره ای را در اختیار کاربران قرار دهد. جدیدترین گوشی Defy 2 علاوه بر فناوری 5G مجهز به ارتباط ماهواره ای دوطرفه نیز هست. به گزارش سرویس […]

موتورولا Defy 2 به عنوان جدیدترین گوشی شرکت Bullit رونمایی شد. این شرکت که ساخت گوشی های جان سخت را در کارنامه خود دارد، اکنون قصد دارد ارتباط ماهواره ای را در اختیار کاربران قرار دهد. جدیدترین گوشی Defy 2 علاوه بر فناوری 5G مجهز به ارتباط ماهواره ای دوطرفه نیز هست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید موتورولا Defy 2 بسیار مجم‌ساخته شده بطوری که در صورت سقوط روی ورقه فولادی از ارتفاع ۱.۸ متری سالم می ماند. همچنین در بازه دمایی منفی ۳۰ تا مثبت ۷۵ درجه سانتیگراد مشکلی برای این گوشی ایجاد نمی کند. رطوبت نیز نمی‌تواند باعث خرابی این گوشی شود.

گوشی جدید موتورولا به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰ مجهز است و بهمراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه میشود. سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ در آن قرار دارد.

نمایشگر این گوشی ۶.۶ اینچ است و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را عرضه می‌کند. همچنین شرکت سازنده اعلام کرد کاربران می توانند با دستکش و دست خیس میز از این گوشی استفاده کنند. در پنل پشتی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز آن را همراهی می کنند. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل است.

قابلیت ارسال پیام ماهواره ای دو طرفه نیز در این گوشی قرار دارد. کاربر با کمک آن می تواند از طریق ماهواره برای مخاطب پیام ۱۴۰ بایتی ارسال کند. همچنین این گوشی از یونی‌کد نیز پشتیبانی کرده و امکان اعلام موقعیت مکانی در پیام ارسالی وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال