حذف کاشی های زنده از منوی استارت در آپدیت جدید مایکروسافت

بر اساس تصاویری که اخیرا به اشتباه منتشر شده اند، تغییرات جدید ویندوز 10 برای منوی استارت آن به نمایش گذاشته شده است. به دلایل ایجاد مشکلاتی در برنامه اینسایدر، تصاویری از منوی استارت منتشر شده اتد که تغییرات منوی استارت را در نسخه جدید ویندوز 10 با عنوان ویندوز 10 لایت به وضوح نشان […]

بر اساس تصاویری که اخیرا به اشتباه منتشر شده اند، تغییرات جدید ویندوز 10 برای منوی استارت آن به نمایش گذاشته شده است. به دلایل ایجاد مشکلاتی در برنامه اینسایدر، تصاویری از منوی استارت منتشر شده اتد که تغییرات منوی استارت را در نسخه جدید ویندوز 10 با عنوان ویندوز 10 لایت به وضوح نشان می دهد.

این تصاویر که قرار نبوده به این زودی منتشر شوند، کاربران در جریان تغییراتی قرار گرفتند که نباید به این زودی فاش می شدند. در این تصاویر می توان مشاهده کرد که کاشی های زنده ای که از زمان ویندوز 8 مورد توجه مایکروسافت قرار گرفته بودند، حذف شده اند. برخی این تغییر را بهبود بزرگی در ویندوز مایکروسافت می دانند چرا که عقیده دارند استفاده از این کاشی های زنده رنگارنگ بدترین تغییری بوده که مایکروسافت بر روی ویندوزهای خود اعمال کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، اینکه تغییرات ایجاد شده بر روی تمامی دسکتاپ های فعلی ویندوز 10 صدق می کند یا آنکه تنها برای ردموندی ها خواهد بود؛ موضوعی است که هنوز اطلاعات کاملی در مورد آن در دسترس قرار نگرفته است. خبر انتشار این آپدیت از سیستم عامل مایکروسافت اوایل سال جاری میلادی در وب‌سایت MSPU گزارش داده شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال